14 Nisan 2012 Cumartesi

İlkbahara Ojeler

Bahar geldi mi, yoksa bizi biraz daha oyalayacak mı bilmem ama tırnaklarımıza baharı getirmenin vakti geliyor da geçiyor bile..

Peki bu sezonun öne çıkan renkleri neler biliyor musunuz?

Tırnaklarınıza leylakları kıskandıracak renklere sahip lilalar ve morlar

Sezonun öne çıkanlarından neon

Tırnaklarınıza ve size canlılık kazandıracak mercan tonları


Ama ben bu kadar iddialı renkler kullanamam diyenler için kahvenizle uyum sağlayacak sütlü kahve tonlarıda sizi bekler

Ve son olarak ilkbahara aslında en çok uyum sağlayan, onun gibi narin ve sevimli.. Pastel tonları..

8 Nisan 2012 Pazar

Alice's Tiara

China Glaze'in Lorelei's Tiara ojesini biliyor musunuz? Bol bol gümüş simlerden ve biraz daha iri mavi simlerden oluşan bir oje kendisi.. Sim severlerin favorilerinden!!

kaynak

Ama bu postun ana konusu CG'in ojesi değil.. Alice'ciğimin elleriyle yaptığı ve benim adını ''Alice's Tiara'' koyduğum bu harika oje ^^


Alice's Tiara daha güzel dimiiii?? :) Kuzum ellerine sağlık, ben bayıldım bundan sonra favori ojem işte budur.. Ama nasıl yaptığını açıklama, belki işi ticarete dökeriz ;D

Siz nasıl buldunuz yetenekli Alice'ciğimin yaptığı harika oje Alice's Tiara'yı?? ^^

6 Nisan 2012 Cuma

Katy Perry !?

Son aylarda Katy Perry iki farklı derginin kapağında.. Fakat biri Katy'se diğeri kim?

Teen Vogue dergisinin mayıs sayısında mavi saçlarıyla bildiğimiz Katy Perry varken ...



Interview mart sayısında benim şimdiye kadar gördüğüm en seksi, esrarengiz Katy Perry var..



Benim buradan çıkarttığım sonuç ne peki??

Yaşasın fotoşop ve harika stilistler!!!

3 Nisan 2012 Salı

Bu Ay İçin..

Havalar ısınıyor, bahar geliyor.. Hem üzerimizden kışın yorgunluğunu atmalıyız, hem de artık kıyafet değişiklikleri yapmanın vakti geldi de geçiyor bile. Birazcık daha bahar havasına girmek için birkaç ilham almaktan daha güzel bir şey olamaz bence..





Bahara uygun giyinmeyi, bir anda yapılan ve harika görünen topuzları, aynı anda hem güneşi hem de hafif esen rüzgarı teninizde hissetmek çok hoş olmaz mıydı? ^^

1 Nisan 2012 Pazar

Hadi Gidelim!!

Ağır ağır yaz gelirken tatil planlarına başlayanlardansanız yada şimdiden yaz gelse artık da kendimize gelmek için şöyle güzel bir tatil yapalım diyorsanız bu postum size.. Yada sadece yazı özleyenlerden de olabilirsiniz tabi ^^

Ben yazın nereye gitmek istediğime karar verdim.. Sizde görünce bende gitmek istiyorum diyen bir çok kişi çıkacağına eminim! Ben zaten Uzak Doğu'yu görmeyi çok istiyorum, burayı gördükten sonra bu isteğim artmadı dersem yalan olur!

Bu otel Singapur'daki Marina Bay Sands.. Kendisi dünyanın en pahalı otellerinden biri. Odaların geceliği de yeterince pahalı falan ama ben neden mi gitmek istiyorum. İşte sebebi:



Şu teras kattaki (teras katta bir Sky Park var ve tek sahip olduğu havuz değil ;) inanılmaz şehir manzarasına sahip 150 metrelik harika havuzu yüzünden! Bu havuzu gördükten sonra verilen tüm paraya helal olsun derim ve ben bu havuzdan hiç çıkmam!! :)

Yaz tatilinden ve yüzmekten benim kadar hoşlanan biri için bu otel ve havuzu gördükten sonra ağzının suyunu akıtmaktan başka ne yapar? Yazın ne yapsam da oraya gitsem diye düşünür.. Ben bu otele gitmek istiyorum, bu kadar! :D

Sizce de harika görünmüyor mu? Kendimi orada hayal etmek bile bana çok büyük bi mutluluk veriyor, ne yalan söyleyeyim ^^

Ben yaz rotamı belirledim ama bakalım ailem beni gönderir mi? :D

Bu pazarınız benim kendimi burada hayal ettiğimdeki gibi mutlu ve tam istediğiniz gibi geçsin!! Bu arada

Harika bir Nisan ayı geçirmeyi de sakın unutmayın!! Ve bugün fazla şakalanmamaya çalışın!!

Mutlu günler!! Muah!!