11 Kasım 2015 Çarşamba

Japonya ♥

Hiç bilmediğin bi yer..
Ne dilini, ne yolunu.
Neyse ki yanımdakiler bilindik diyeceğin iki kafa,
atılmışız birlikte bir yolculuğa.
Yıllardır istemiyor muyduk bunu, evet;
hazır mıyız, evet;
kaybolur muyuz ki? kesinlikle evet ama işin eğlencesi burda değil mi diye diye heyecanlı ve fazlasıyla uzun bir yolculuk.
Kafa kafaya verip uyuduğumuz, yan yana durduğumuz,
ayrılmadığımız, ayrılamayacağımız..
Kimi zaman el el tutuşacağımız,
kimi zaman bağıracağımız,
kimi zaman aylardır beklettiğimiz 'Fan Girl'leri dışarı çıkartacağımız!

Aylardır planladığımız,
hala eksiklerimizin olduğu,
uğruna yazın izin almayıp yıllardan sonra denize girmeden geçirdiğim tek yazı geçirmeme sebep olan.
İş yerindeki ilk iznimi kullanacağım.
Yıllardır tanıdığım, aynı şeyleri sevdiğim insanlarla,
sevdiğimiz şeyleri yapmaya gideceğimiz.
Biz hazırız!
Bekle bizi Japonya,
sadece 2 haftalığına da olsa geliyoruz! :)


9 Kasım 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Pastel Moonlight Highlighter

Merhaba!
Bu hafta Denedim Biliyorum'da Pastel markasının Moonlight likit aydınlatıcısı var.


Ürün şişesinde pembemsi-somonumsu bir renge sahip gibi duruyor,
fakat aslında inci parlaklığında.
Fakat sarı alt tonlular pek sevmeyebilir, denemeden almayın.
Oje tarzındaki aplikatörü sayesinde kolay uygulanabiliyor,
fakat çabuk ve homojen dağıtmazsanız çizgi çizgi kalabilir.
Fakat şu da var ki, fırçası çok çabuk bozuluyor, fırçadaki kıllar
çok çabuk yamuluyor, hatta ilk alındığında yamuk yumuk çıkanları bile gördüm.

İçerisinde benim aydınlatıcıda sevmediğim tarzda büyük simler içermekte.
Fakat bu olay içinde bir yol buldum.
Fırça yada elle dağıtmak yerine ürünü
ıslak bir makyaj süngeri ile uygularsanız hem büyük simler kayboluyor,
hemde en güzel sonucu bu şekilde alıyorsunuz.
Ben her hangi bir makyaj bazı kullanmadan bile
BB kremimin üzerine uyguladığımda 12 saat boyunca bozulmadan durdu.
Sabitlenmesi içeriğinde bulunan silikon sayesinde gayet iyi.
Eğer abartmadan uygularsanız oldukça güzel sonuç alıyorsunuz.
Strobing makyajlar için gayet uygun fakat Moonlight
sürüldükten bir süre sonra toz aydınlatıcı gibi durmaya başlıyor,
ilk sürüldüğündeki o ıslak görüntüyü kaybediyor.



İlk çıktığında ürünü bulmak zordu ama
son zamanlarda sık sık karşıma çıkmaya başladı.
Üründen hevesimizi aldıysak demek :D



İçerikte parfüm yok ama silikon, mika,PEG, 
alkol, propilen glikol gibi uzak durulması gereken kimyasallar içeriyor.

Ürün tasarımı ve rengi itibariyle Benefit'in High Beam isimli
aydınlatıcısı ile benzetiliyor fakat Nars'ın Copacabana likit
aydınlatıcısı ile de benzer.

Benim  Pastel Moonlight Highlighter'a puanım
5 üzerinden 3!

Kızların  Pastel Moonlight Highlighter hakkındaki yorumlarını okumak için:


26 Ekim 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: H&M Precision Sponge

Makyajın büyük yardımcıları, fırçalar ve süngerler.
Özellikle bir çok üründe işe yarayan süngerler başımızın tacı.
Bu haftada Denedim Biliyorum'da H&M Precision Sponge var!


 H&M ürün ile ilgili precision sponge yani hassas makyaj süngeri demiş.
Bu süngerde aynı Beauty Blender yada daha önceden yazısını yazdığımız

Peki bu süngerle neler sürebilir?
Sıvı formdaki ürünler örneğin fondöten, BB krem, aydınlatıcı;
krem formdaki ürünler örneğin krem allıklar, pata krem tarzındaki kapatıcılar;
yada cushion fondötenler ve BB kremler.


Ürünün kullanımı oldukça basit;
kullanmadan önce su yada termal su ile ıslatın,
bu sayede sünger şişecek ve kullanımı daha rahat bir hale gelecek.
Fakat daha önceden başka bir sünger kullandıysanız;
H&M precision sünger size de diğerlerine göre biraz
daha fazla ürün emiyor gibi gelebilir.
Normalde 2 pompa BB krem cildime fazla gelirken,
bu süngerle 3 hatta 4 pompa anca yetti.


Bunun dışında kötü özelliği olarak rengini söyleyebilirim.
İlk kullanımdan sonra bile beyaz olduğu için
tamamen temizlenmemiş gibi kirli görünmeyi başardı.

H&M precision sünger oldukça yumuşak,
suyla ıslatılınca boyutu oldukça büyüyor.
Süngeri tutmak oldukça kolay,
ortasındaki bombeli kısmı sayesinde kullanım kolaylığı sağlıyor.
Fiyatı da oldukça uygun, sadece 10 lira.
Eğer yaşadığınız şehirde H&M varsa 
Watson's'daki yada Gratis'deki süngerler yerine bunu tercih edin derim.

H&M Precision Sponge'a puanım 5 üzerinden 4!

Kızların H&M Precision Sponge hakkındaki yorumlarını okumak için:

7 Eylül 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Klorane Scented Refreshing Water

Denedim Biliyorum'da bu hafta pembik ve bebeksi bir ürün var;
Klorane Scented Refreshing Water!

Klorane'in Bebe serisinden,
bebek cildini serinlemesi, canlandırması ve temizlemesi için olan bu su
kocaman 500 ml'lik boyutu ve fıs fıslı şişesiyle oldukça ekonomikte.

İçeriğinde paraben ve alkol bulunmuyor,
fakat parfüm, propylene glycol, peg-40 gibi diğer içerikler çok masum
ve temiz değiller malesef.
Bunun yanı sıra içeriğinde Calendula yani aynısafa çiçeği özleri de mevcut.
Bu sayede cilt yenilenmesine yardımcı olmakta.

Ürünü yazın buzdolabına koyup cildime sıkarak kullandım bol bol!
İzmir'de havalar kasıma kadar sıcak olmaya devam edeceği için,
bu şekilde kullanmaya devam ederim♥
Bunun yanı sıra, şişesi fazla büyük olduğu için,
kullanımı cidden zor oluyordu.
Bende küçük fıs fıslı şişelere koyarak kullanmaya başladım.
Ürünü makyaj temizleyici olarak da kullanabiliyorsunuz.
Fakat su bazlı bir ürün olduğu için,
waterproof ürünleri temizlemiyor malesef.
Bazı bloglarda ürünün Mac fix plus gibi,
makyaj sabitleyici olarak da kullanılabileceği yazılmış,
bu özelliğini de denedim ama bu konuda sınıfta kaldı.

Ürün çiçeksi, hafif ve az kalıcı bir kokuya sahip.
Çiçeksi kokularda hoşlanmayan biriyseniz,
sizi kesinlikle rahatsız edecektir.
Eminim ki Sevgi'yi rahatsız etmiştir :D

Ürünün kocaman şişesi yüzünden ve bebek ürünü
olmasına rağmen içeriğindeki masum olmayan ürünler yüzünden puan kırıyorum ve
Klorane Scented Refreshing Water'a puanım 5 üzerinden 3.5!

Kızların Klorane Scented Refreshing Water hakkındaki yorumlarını okumak için:


5 Eylül 2015 Cumartesi

Doğal Kaşlar

Sizi bilmem ama kaşlar konusunda tercihim,
derli toplu görünen ama fazla alınmış yada fazla uğraşılmış izlenimi vermeyen kaşlardır.
Kaşlarımın da oldukça uğraştırıcı olması sebebiyle,
şimdiye kadar kaşlarımda işte bu dediğim bir görünüm 
yaratan bir kaç kuaför oldu, onları da çoktan kaybettim.
Bu yüzden uzun zamandır kaşlarımı kendim alıyorum,
sadece altlarını ve ortasını alıp,
hafif kesiyorum.



Fotoğraftaki kaşlar bence o kadar hoş görünüyor ki!
Tamam belki hafif altları toplansaydı daha hoş olabilirdi.
Tek bir elden çıkmış gibi duran,
kalıcı yada geçici kontürlenmiş kaşlardansa
böyle dağınık ve doğal duranları kesinlikle daha çok seviyorum ♥