7 Eylül 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Klorane Scented Refreshing Water

Denedim Biliyorum'da bu hafta pembik ve bebeksi bir ürün var;
Klorane Scented Refreshing Water!

Klorane'in Bebe serisinden,
bebek cildini serinlemesi, canlandırması ve temizlemesi için olan bu su
kocaman 500 ml'lik boyutu ve fıs fıslı şişesiyle oldukça ekonomikte.

İçeriğinde paraben ve alkol bulunmuyor,
fakat parfüm, propylene glycol, peg-40 gibi diğer içerikler çok masum
ve temiz değiller malesef.
Bunun yanı sıra içeriğinde Calendula yani aynısafa çiçeği özleri de mevcut.
Bu sayede cilt yenilenmesine yardımcı olmakta.

Ürünü yazın buzdolabına koyup cildime sıkarak kullandım bol bol!
İzmir'de havalar kasıma kadar sıcak olmaya devam edeceği için,
bu şekilde kullanmaya devam ederim♥
Bunun yanı sıra, şişesi fazla büyük olduğu için,
kullanımı cidden zor oluyordu.
Bende küçük fıs fıslı şişelere koyarak kullanmaya başladım.
Ürünü makyaj temizleyici olarak da kullanabiliyorsunuz.
Fakat su bazlı bir ürün olduğu için,
waterproof ürünleri temizlemiyor malesef.
Bazı bloglarda ürünün Mac fix plus gibi,
makyaj sabitleyici olarak da kullanılabileceği yazılmış,
bu özelliğini de denedim ama bu konuda sınıfta kaldı.

Ürün çiçeksi, hafif ve az kalıcı bir kokuya sahip.
Çiçeksi kokularda hoşlanmayan biriyseniz,
sizi kesinlikle rahatsız edecektir.
Eminim ki Sevgi'yi rahatsız etmiştir :D

Ürünün kocaman şişesi yüzünden ve bebek ürünü
olmasına rağmen içeriğindeki masum olmayan ürünler yüzünden puan kırıyorum ve
Klorane Scented Refreshing Water'a puanım 5 üzerinden 3.5!

Kızların Klorane Scented Refreshing Water hakkındaki yorumlarını okumak için:


2 yorum:

  1. Ama bak bi bişiy dicem valla çok genzimi yaktı kokusu :/ Ama sen sevdiysen ben bi şans daha vercem şimdi ona :D gidiyorum hatta içeri :D

    YanıtlaSil
  2. Bebek ürünlerindeki bir çok zararlı maddeyi anlayamıyorum ben. En pahalı markalarda bile var. Dermokozmetik markalar artık daha temiz içerikli ürünler çıkarsalar.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)