12 Aralık 2010 Pazar

Ahh Haftasonu...

Tüm haftasonu mu lanet olası 11 kredilik dersimin 2. vizesine çalışarak geçirdim..Bu durum ne bana ne sinir sistemime hiç mi hiç iyi etki yapmadı.Ama olsun gene de kendimi avutuyorum.En azından okumam gereken yaklaşık 300 sayfayı bitirdim.Şimdi tek yapmam gereken rapor yazmak.Genede kendimi avutuyorum.Nasıl mı??

Mango ayın 14'ünde indirime giriyomuş..

Eyüp Sabri Tuncel,Parfume Jewels setlerinin fiyatını 5.90'a indirmiş...

Strawberry'den beklediğim kargom cuma günü gelmiş...

İşte bunlar benim kendimi avutmama yetmiyor ama en azından acımı paylaşıyor..Sizde ayın 14'ünü beklediniz mi yoksa şimdiye kadar Mango'dan alacağınız herşeyi aldınız mı zaten??Ben birçok ürün için indirimi bekledim ama umarım beklediğime değer ve hepsini de bulurum..

Hiç resim olmadı bu postta gerçekten üzgünümm,bi sonrakine telafi edicemm :)

Hepinizi öpüyorum,raporlarım beni bekliyor..Hay lanet :@

1 yorum:

  1. Ben hiçbir şey almadım:) Bütün hevesimi indirime sakladım:) Çok mutluyum çok:)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)