7 Haziran 2011 Salı

Mutluluk

Mutluluk benim için artık son finalimi de verip, büyük olasılıkla bütün derslerimden geçip 2. sınıfı da bitirmek ve yarın sabah evine gitmektir.İşte bu :))

Tabi bu talihsiz çocuk ayın 13'ünde stajını yapmak için sıcak mı sıcak Ankara'ya geri dönücek ama olsun..Bugün Ankara feci sıcaktı, Mango'ya bile gidesim gelmedi o derece :D

Bilmiyosanız diye söylemek isterim Mango'da %60'a varan indirim başladı cancanlar.Şehrinizde Mango yok mu, o zaman tıkk yapıp Mango Shop'a gidebilir ve gönlünüzce alışveriş yapabilirsiniz.Aslında ben alışveriş yapmıcam bu sefer diyorum ama kesin bu sözümde duramam...

Size son olarakta 'Obsession of the Day' yapıyorum ve arkadaşlarımla dışarı çıkmaya gidiyorum..Kocaman öperim hepinizi, muahhh!!!!


Evet giyilir mi tartışılır ama bakması çok güzel olsuğu kesin :))

4 yorum:

  1. tebrikler bitmesine çok sevindim rahatca geçir yazı:)

    YanıtlaSil
  2. Bakması çok güzel gerçekten:)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Modaerator :))

    İnanırsak olur bence, dimi insan giymeye kıyamaz :)

    YanıtlaSil
  4. yok canim bende giymeyeyim bunu:)ama cidden görüntü harikaymis!!

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)