11 Ağustos 2011 Perşembe

Yapmak İstiyorum

Böyle bir kıyafetle dışarı çıkabilmeyi istiyorum, aslında ben çıkarım da çıktığımda insanların ben yaralı ceylanmışımda onlarda aç aslanmış gibi bakmamalarını istiyorum...


Yada böyle giyinip harika harika pozlar vermek istiyorum..Aslında poz vermeme de gerek yok, kendimi güzel hissetmem yeter kiii Anna Dello Russo'dan güzel olduğumu düşünüyorum (yüz güzelliği olarak bakıyoruz gardolap karşılaştırması yapmayalım lütfen :))


Bende de Miu Miu'nun bu pabuçlarından olsun istiyorum, istiyorum, istiyorummmmm!!!!




Böyle sıcacık yaz havasında güzel güzel ciciler giyip hergün başka başka yerlerde gezmek, eğlenmek istiyorum.Ama hergün dolabımda daha önce hiç görmediğim büssürü kıyafetler,aksesuarlar,çantalar falan ortaya çıksın şıp diye..

Bir de böyle giyinelim bütün kızlar toplandık yapalım, herkes bize baksın ama biz takmayalım falann :))

Farklı dilek ve isteklerim var bugün, farketmedim değilm :) Ama bunları gerçekleştirmek isteyen bir peri anne falan varsa aranızda adres belli ;))

kaynak

Hepinizi kocaman öperim!!Muahhh!!!

4 yorum:

  1. Süper fotolar. Yorumların ve isteklerin süpermiş yaa, bayıldım. hepsinden ben de istiyorumm :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım :) Hepsi de hatta daha daha daha fazlaları ve güzelleri bizim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. güzel görünmek, özgür giyinmek normal istekler.. ama bazı istekler için memleket değiştirmek lazım. :) kimsenin tanımadığı bilmediği yerlerde ve o tarz giyinen insanların olduğu yerlerde giyinilebilir neden olmasın :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ama umuyorum Türkiye'de de bunları giyebileceğimiz zamanların gelmesini bekliyorum..Bir gün elbet ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)