11 Mayıs 2012 Cuma

Denedim: Lush Tea Tree Water



Lush'ın sitesinde bu tonikle ilgili şunlar söylenmiş: '' Ardıç, greyfurt ve çay yaprağı ile üretilen bu tonik normalden yağlıya kadar tüm cilt tipleri için çok popüler ve en iyi satanlar listemizde. Sizi rahatsız eden gözeneklerinizi kontrol altına alınmasında yardımcınız olabilir! Yüzünüzde kalan temizleyiciyi pamuğa dökeceğiniz tonik ile temizleyin, cildiniz tazelensin. ''


Bence bu tonik daha çok yağlı ciltlere yönelik bir ürün çünkü içerisindeki çay ağacı ve greyfurt yağ azaltıcı ve dengeleyici özelliğe sahip ve çoğunlukla yağlı ve sivilceli ciltlere yönelik ürünlerde kullanılan ürünler.. Fakat bu tonik o kadar hafif ki cildiniz çok kuru olmadığı sürece sorun yaratacağını düşünmüyorum, fakat siz Lush'daki satış danışmanlarına sorarak alın bence bir soruna yol açmak istemem..


Ben bu toniği 2 aydan uzun süredir kullanıyorum ve bendeki 100 gr.lık küçük boyuydu. Günde 2 kere kullandım ve daha yeni bitirebildim.. Ben bu toniği çok beğendim çünkü hem cildimin yağ dengesini düzenlemeye yardım etti hemde kullandıktan sonra yumuşacık bir cildim oldu..


Bu ürünü ister Lush mağazalarından isterseniz de Lush'ın internet sitesinden alabilirsiniz.


Mutlu günler dilerim ^^



3 yorum:

  1. kokusunun guzelliginden hic suphem yok :) greyfurt bir seyin icine girince benim icin yeterli bir sebep ;) urunleri deneyip yazman da cok hosuma gidiyor bu konuda test edilmis ve oyanlanan bir tavsiye benim icin her zaman daha onemli.. tesekkurler tatlim.. ;)

    YanıtlaSil
  2. Lush katı sabun ve saç kremi maceramdan dolayı uzak durduğum bir marka ama senin tavsiyelerine açığım bebeğim. Deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. Lash'a gittiğimde deneyeceğim ürünlerden biri

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)