29 Aralık 2012 Cumartesi

SS Design Butik'ten Ufak Bir Rica

SS Design Butik blogunun sahibesi Senem'in bizden ufak bir ricası var..
Belki sizde ufak bir katkıda bulunursunuz ve bir çocuğun daha gülümsemesini sağlarsınız belki diye..


Arkadaşım ile birlikte facebookta bir grup kurduk. 
Bir akşam vakti bana Nazım'ın şiirini dinletti.
Tanımadığımız insanlara yapılacak iyilikler , ufacık mutluluklar. Sadece yaşadım diyebilmek için.
Biz bir adım attık sizlerinde bu konuda duyarlı olacağını düşünüyorum.
Ve bloglarınız da bu yazıyı paylaşmanızı rica ediyorum.
İlk okulumuz Mamak bölgesinden olacak.
Oraya kitap, defter , kırtasiye , giysi ne yardım edebilirseniz.
Hadi miniklerimizi sevindirelim.

BİR UMUTTAN YOL ÇIKTIK.
İNSANI SEVİNCE BAŞLADI HERŞEY....

Küçük mutluluklar büyük umutlar.

Küçük bir yardımla insanların hayatlarını değiştirebilir onların hikayelerinde bir kahraman olabiliriz.
Anadolu'da zor şartlarda okuyan çocuklarımıza ufacık ta olsa sağlayacağımız katkılarla onların hayatlarını renklendirebiliriz.
Belki bir kalemlik bir kitap ya da onu sıcak tutacak bir mont. Tek yapmanız gereken istemek. Ve minik kalpleri sevindirmek.
Mutluluğu onların gözlerinde görebilmek için gelin bize katılın
BÜYÜK MUTLULUĞA ORTAK OLMAK İÇİN BİZE DESTEK VERİN...

Ve yardım edecekleri okulda belli olmuş..

Okulumuz belli oldu ;
Korgeneral Ömer Keçecigil İlköğretim Okulu
Adres: Köstence Tren İstasyonu Yani Hüseyin Gazi Caddesi No:5

Müdürümüzle ile konuştuk.
OKULUMUZUN İHTİYAÇLARINI SIRALADI;
*KIRTASİYE MALZEMELERİ
*TEMİZLİK MALZEMELERİ(FIRÇA-KOVA-SABUN vb)
*BİLGİSAYAR-YAZICI-FOTOKOPİ MAKİNESİ-PROJEKSİYON...
HAYDİ İŞİMİZ ŞİMDİ BAŞLIYOR....
Her türlü sorunuzu buradan yorum yazabilir facebook üzerinden iletişime geçebilirsiniz.
Desteklerinizi bekleyen miniklere.

Facebook üzerinden etkinliğimize buradan katılabilirisiniz.
Facebook grubumuz yaşadım diyebilmek için.

Grubumuzu kurduktan sonraki tepkiler bizi inanılmaz mutlu etti.
Herkes elinden geleni yapabileceğini,desteğe ihtiyaç duyduğumuz her an yanımızda olacaklarını belirttiler.Bugün ki kararımız okulumuz belli olmadan hediyelerinizi bir araya getirmek.Okul belli olduğunda hepsini toptan götürmek.
SON GÜN 30 OCAK 2013 
UNUTMAYIN SİZ VE MUTLAKA BİRKAÇ ARKADAŞINIZ İLE TOPLU ŞEKİLDE GÖNDERMENİZ RİCAMIZDIR.HERKESİN MUTLAKA ÇEVRESİNDE İKNA EDEBİLECEĞİ BİRİLERİ VARDIR.
KARGOLARINIZI SÜHA FERO ADINA YOLLAMINIZI RİCA EDİYORUM.
BEN KARGO ŞİRKETLERİNDEN ALACAĞIM VE EVİMDE 30 OCAK'A KADAR BİRİKTİRECEĞİM. 
ŞİMDİDEN HAYIRLI OLSUN :) 

KARGO ADRESLERIMIZ

*YURT İÇİ KARGO 
SÜHA FERO (0533 691 63 91 ) 
ADRES:Tepebaşı Mah. Alaybey Sok.No:4/A Keçiören/Ankara

*ARAS KARGO 
SÜHA FERO (0533 691 63 91 )
ADRES:ŞENLİK MAH.FATİH CAD.CAMCI SOK. N:1/C, KEÇİÖREN/ANKARA

*PTT KARGO 
SÜHA FERO (0533 691 63 91 )
ADRES: ŞENLİK MAH. FATİH CD. AKÇE SK. NO: 4 KEÇİÖREN /ANKARA —

Haydi sizde küçükte olsa yardımlarınızı esirgemeyin..
Ufacık kalpleri ısıtmak ve gülümsetmek için ufacık yardımlar da yeterli olur ^^


2 yorum:

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)