2 Nisan 2013 Salı

Hadi Biraz Çekiştirelim: Rita Ora

Hihihi ben çok sevdim bu 
'Hadi Biraz Çekiştirelim' yazılarını yazmayı..

Bugün oklara maruz kalacak kişi Rita Ora..
Nam-ı değer çakma Rihanna...


Biz hep böyle giyiniriz zaten..
Desenli elbise, diz üstü süet çizmeler ve altın sarısı çanta, 
devasa alakasız kolye, kolumuzda garip duran bileklikler..
Kıyafetle alakasız kırmızı rujumuz, dibi gelmiş sarı saçlarımız da cabası..

Sizde tarzını görünce bayıldınız dimi!

Hayır Rihanna'yı taklit ediyorsun, bari stil konusunda da et! demekten kendimi alamıyorum..


Hıh birde çok harikaymış gibi öpücük atıyor..
Renk uyumun, harika styling, mekana uygun giyinme üçlüsünün 
bir arada olduğu bu muhteşem fotoğraflar hakkında siz ne düşünüyorsunuz?

Hadi birazcıkta Rita ablamızı çekiştirelim!

Kaynak: Just Jared

4 yorum:

  1. Sorma canım ya çok zevksiz bir kadın. Ben de hatta kaç kez konu ettim blogda. Rihanna'nın tırnağı olamaz da ben onu taklit etmesini geçtim bir gün düzgün bir kıyafetle görsem- bir de dibi gelmemiş saçlarıyla :) - içim rahat edecek :))

    YanıtlaSil
  2. Hadi hepsini yapmış, bari kıpkırmızı ruj sürmeseymiş :)

    buarada, hediye çekilişim var, katılmak istersen beklerim ;)

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/2013/04/hediye-cekilisi.html

    YanıtlaSil
  3. cümbüşe gel dioruz biz buna :D yorumların şahanee !! :D

    YanıtlaSil
  4. ayyyyyyyyy kıyamamm ama nasıl fena bence bılerek yapıyr kı konusulsun:))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)