12 Nisan 2014 Cumartesi

Hindistan Cevizi Yağı ve Bilinmeyenleri

Coco denilince aklınız hemen Chanel'e gitmesin!
Bu sefer konuğumuz mis kokulu hindistan cevizi.
Eğer hindistan cevizi kokusunu seviyorsanız,
hindistan cevizi yağını da seversiniz yada çoktan seviyorsunuz bile.

Bu tatliş bitkinin yağının kullanım alanı o kadar geniş ki!
İster yemeklere, keklere katın;
isterseniz bakım ürünü olarak kullanın.
Ben size kısaca ikinci seçenek hakkında örnek vereceğim.

Hindistan cevizi yağını makyajınızı çıkartmakta kullanabilirsiniz.
İsterseniz direk, isterseniz bir pamuk yardımı ile yüzünüze sürün. Ve tada!
Makyajınız temizlendi bile.
Göz çevrenize sürmekten korkmayın,
çünkü bu yağ göz kremi olarak bile kullanılabiliyor!

Dudaklarınız mı kurudu?
Katikülleriniz mi çıktı?
Saçlarınız mı kabardı?
Alerjik kaşıntınız mı var?
gibi bir çok sorunun çözümü işte bu yağda!
Hatta DIY deodorant bile yapanlar var!

İnanılmaz gelebilir ama bir şans vermeye ne dersiniz?
Ama bu yazıda bahsettiğim yağın saf ve organik hindistan cevizi yağı olduğunu unutmayın! ;)

Eğer sorularınız,
paylaşmak istediğiniz deneyimler varsa sakın çekinmeyin!

Hepinize hindistan cevizi kokulu, yaz esintili, misler gibi bir hafta sonu dilerim!

5 yorum:

  1. ben de lip balm ve dudak peelingi yaparken kullanıyorum bi de saçlarıma çok iyi geliyo! ama koku olarak ben bi cocostar kokusu beklemiştim hayalkırıklığı yaşadım :(

    YanıtlaSil
  2. Enem alerjik astımlı bana kokusu rahatsız edici gelir mi ki alıp kullansam?? Aaiii denemem lazım benim bunu :D

    YanıtlaSil
  3. Tadına da kokusuna da asla tahammül edemiyorum, ama saç kırıklarına ve dökülmelerine çok iyi geliyor:)

    YanıtlaSil
  4. hindistan cevizini her şekilde çok seviyorum. Bi programda lip balm yerine kullanılabileceği söylendiğinden beri alıcam erteliyorum. Bu kadar artı yönünü de öğrendikten sonra almamak olmaz :)

    YanıtlaSil
  5. Ben surekli kullaniyorum. Sacimi bununla adam ettim. Cunku benim saclarim. Ince telli eve azdir, uzamaz. Simdi baya baya adama dondu. :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)