28 Temmuz 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Models Own Oje

Çalışmaya başladıktan sonra
bir çok renkli ojemle vedalaşmış olsam bile,
oje sürmekten asla vazgeçmedim, herhalde vazgeçemem de.
Özellikle simli ojelerden!

Geçen haftalarda Instagram'da 
Makyaj Saati sitesinde Models Own ojelerin 5 liraya düştüğünü
görünce hemen siteye girip oje seçmeye başlamıştım,
tabi kızlara da söylemeyi unutmadım!



3 free, vegan ve hayvanlar üzerinde deney yapmayan
bir marka olan Models Own ojeleri bu kadar uygun fiyat bulmuşken 
almamak tabi ki olmazdı ama değil mi?

Ojelerin bir çok rengi ben 
baktığımda tükenmişti bile ama ben tam kendimlik renkleri bulup aldım bile ♥
Ojeleri çalışırken oldukça haşin şartlar altında deneyimleme şansım oluyor.
Ve üç günde sadece uçlarında aşınmalar olduğunu
söyleyebilirim.

Fiyatları 5 lira iken Models Own ojelere puanım 5 üzerinden 5!
Fakat normal satış fiyatları 25-30 lira iken 
bu kadar fazla MO oje almazdım.

Kızların Models Own Oje hakkındaki yorumlarını okumak için:

1 yorum:

  1. Renkleri çok güzel ama. Güle güle kullan canım, çok merak ediyorum bu markayı.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)