Rossmann etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster
Rossmann etiketine sahip kayıtlar gösteriliyor. Tüm kayıtları göster

11 Ağustos 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Alterra Deo Balsam Roll-On

Yaz aylarında en çok kullandığınız ürün ne diye sorsalar,
roll-on en popüler cevaplardan birisi olur.

Roll-on alırken dikkat ettiğim en önemli nokta içeriği.
Neden içerik konusuna dikkat ettiğime gelirsek,
yapılan araştırmalarda roll-on ve deodorantların içerisinde bulunan
alüminyum ve parabenin 
meme kanseri ile ilişkili olabileceği sonucuna ulaşılmış.
Memenin üst dış bölgesindeki tümörlerin
eski vakalara göre günümüzde 2 kat artması da 
bu sonucu destekleyen sebeplerden birisi.

Sadece Rossmann'larda satılan Alterra markasına ait
melissa ve adaçayı içerikli bu roll-onu
ben 2-3 yıldır kullanmaktayım.
İçeriğinin temiz olması,
markanın vegan olması ve diğer temiz içerikli
ürünlere kıyasla fiyatının daha uygun olması
Alterra Deo Balsam'ı tercih etmemi sağladı.



Bu nedenlerin yanı sıra,
ter bezlerini tamamen tıkayıp terlemeyi
tamamen kesen ürünler kullanmayı da tercih etmiyorum.
Terleme gerçekleşirken oluşan kötü kokuyu önlemek benim
bir roll-on'da aradığım ana özellik.
Alterra Deo Balsam'da bunu gerçekleştiriyor.
Fakat şunu belirtmemde fayda var,
ben hiç bir zaman fazla terleyen bir insan olmadım.
Bu yüzden benim çok severek yıllardır kullandığım bu ürün,
belki sizin için istediğiniz sonuçları sağlayamayabilir.

Alterra markası bildiğiniz gibi sadece Rossmann'larda satılmakta.
Alterra Deo Balsam'ın 2 çeşidi mevcut;
birisi bende ki melissa ve adaçaylı olanı,
diğeri ise kızların yazdığı sensitive/kokusuz olanı.
Ürünün fiyatı yaklaşık 8-9 lira civarında ama ara ara indirime de giriyor.

Benim Alterra Deo Balsam Roll-on'a puanım 5 üzerinden 4.5!

Kızların Alterra Deo Balsam hakkındaki yorumlarını okumak için:

7 Mayıs 2015 Perşembe

Rossmann Altapharma Çay Ağacı Yağı

Uzun zamandır çay ağacı yağını kullanan ve faydasını gören biriyim.
Hatta 2011 yılında yazdığım TBS çay ağacı serisi hala en çok okunan yazılarımdan.
4 yıldır bir çok markanın çay ağacı yağını denedim.
Bu yüzden hangisi iyi, hangisi gerçek, 
hangisi etkili artık çok iyi bir şekilde ayırt edebiliyorum.
4 yıl önce yazdığım yazımda TBS çay ağacı yağından almam demişim 
ama piyasada daha iyisini bulamayınca 2 şişe daha bitirmiştim ondan.
Daha sonra artık ülkemizden çekilen Innocence
markasının çay ağacı yağından almış ve çok sevmiştim.
Ondanda bir kaç şişe bitirdim.

Elimdeki tüm çay ağacı yağlarını bitirince
kendime yeni markalar aramaya başladım
ve ne yalan söyleyeyim tekrar TBS almayı kesinlikle istemiyordum.
Rossmann'da gezerken kendi markalarından birisi olan
Altapharma'nın çay ağacı yağını gördüm ve 
fiyatı çok uygun olduğu için denemek istedim.

Kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim!
Şimdiye kadar kullandığım en etkili çay ağacı yağlarından birisi.
Antiseptik özelliği sayesinde özellikle sivilceli/sivilceye meyilli
ciltlere önerilen çay ağacı yağını ben yeni çıkacak 
yada çıkmış sivilcelerimin üzerine sürüyorum.
Ertesi gün sivilcemi küçültmüş ve kırmızılığını azaltmış oluyor.
Düzenli kullanımda cildinizdeki lekeler
üzerinde de etkili olduğunu görüyorsunuz.

Sivilceli ciltler dışında yara iyileşmesinde, 
böcek sokmalarında, kesiklerde v.b..de çok etkili bir ürün.
Bence her evde mutlaka bulunması gerekli.

30 ml'lik cam şişenin içerisinde,
kendi damlalı ağız kısmıyla kullanımı gayet rahat.
Fiyatı ara sıra olan indirimlerle 6 ila 8 lira arasında Rossmann'larda satılıyor.


20 Ocak 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Isana Saç Maskesi

Denedim Biliyorum'dan herkese merhaba!
Bu hafta sizlere belki de daha önce Rossmann'da dikkatinizi
çeken ama acaba alsam mı diye düşündüren minik bir saç kremini anlatacağız!

Bu minik arkadaşın içinde üzüm çekirdeği yağı ve
pantenol mevcut.
20 ml boyutlarında, bu da benim omuz hizasındaki saçlarım
için 2 kullanım demek.

Ürünün arkasında kullanım talimatları mevcut:
Saçlar yıkandıktan sonra havluyla kurutulur ve ürünün tamamı 
eşit olarak saça masajla yedirilir.
1 dakika bekletilir, ardından bol suyla durlanır.

Duşta ürünü saçlarımdaki fazla suyu sıktıktan sonra kullandım.
Bir de çıkıp saçlarımı kurutmak zor geldi, ne yalan söyleyeyim.
Ürünün kıvamı normal saç maskeleri gibi,
saç kremlerinden daha katı kıvamda.
Hoş bir kokusu var.
Saç diplerime değirmeden saçlarıma uyguladım,
bir kaç dakika sonrada bol su ile duruladım.

Ürünü kullandıktan sonra saçlarıma başka bir bakım ürünü sürmeden 
sadece şekillendirici ile kuruttum.
Isana Saç kremi saçlarıma ne ekstra yumuşaklık,
ne parlaklık verdi, ne de elektriklenmesini biraz da olsa kesebildi.

Ürününün içinde alkol, silikon ve daha başka zararlı içerikler mevcut.
Bu yüzden içerik olarak da sınıfta kalıyor.

Ürünün tam fiyatını hatırlamıyorum ama 
maksimum 3-4 lira civarında ve sadece Rossmann'larda satılıyor.

Isana saç maskesine puanım 5 üzerinden 2,5!
Kızların ürün hakkındaki yorumlarını okumak için:





6 Ocak 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Synergen Sıvı Nemlendirici

Merhaba!
Bir Denedim Biliyorum yazısını daha okumaya hazır mısınız?
Bu hafta sadece Rossman'da satılan Synergen 
markasına ait sıvı nemlendirici var.

Ürünün arkasında yazanlar:
Synergen hydro sivilcelere karşı özel sıvı.
Cildi nemlendirir, kolay emilir.
Cildi kirlerden arındırır ve yağlı parlak görünümü arındırır.

Ürün daha çok ergenlik çağındaki bireylere yada
yağlı ciltlere hitap eden bir ürün.
Ben ürünü ağustos ayında kullanmaya başlamıştım.
İzmir'in sıcağında ve nemli havasında Synergen bana
nemlendirme olarak yetmiyordu.
Havalar soğudukça ürünün nemlendirmesi git gide benim kuru-karma
cildime daha da yetersiz gelmeye başladı.
Ki ben nemlendirici sürmeden önce
emülsiyon, essence, serum da kullanırım.
Hatta cildimi daha da kurutmaya bile başlamıştı.
İçeriğindeki salisilik asit yüzünden olduğunu düşünüyorum.
Bunun dışında, hassas ve alerjik cildimde herhangi bir
reaksiyona neden olmadı.

Bu yüzden bu sıvı nemlendiriciyi cidden yağlı ciltlere öneriyorum.
Cildinizi daha da fazla yağlandırmadan nemlendirecek
bir ürün arıyorsanız tam sizlik olabilir.
Ürün büyük gramajı ve uygun fiyatı ile yağlı ciltler için
bi şans vermeli ve denemeli kategorisinde kesinlikle.

Synergen Sıvı Nemlendiriciye puanım; 5 üzerinden 3!

Ürün hakkında kızların yorumlarını okumak için;
Kızların yorumlarını okumak isterseniz;
Kuru-karma ciltler için Sevgi'nin yazısı,
Çok kuru ciltler için Bengü'nün yazısı,
Karma-yağlı cilt için Burcu'nun yazısı.

14 Nisan 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Rival De Loop Revital Q10 CC Krem



Aralık ayında yaptığımız #bloggeryilbasipartisi ni hatırlıyor musunuz?
Verdiğimiz yılbaşı hediyelerinin arasında,
sevgili Rossmann'ın gönderdiği CC kremde vardı.
Madem hepimizde bu ürün var,
hakkında daha önceden biz bize de konuştuk neden
'Denedim Biliyorum' deyip herkese hakkında düşündüklerimizi açıklamayalım dedik!

Öncelikle ambalaj konusuna değinelim.
Gayet basit, plastik bir ambalaja sahip. 
Ürünü istediğiniz kadar sıkabiliyorsunuz.

Renk konusuna gelirsek.
Rossmann'ın hepimize gönderdiği renk 'hell' idi.
Benim bildiğim CC kremler beyazımsı bir renge sahip,
cildinize sürdükçe rengini alan ürünlerdi
 (bu yorumu Kore menşeili firmaların bir çok CC kremini deneme fırsatım olduğu için yapıyorum.^^)
Fakat bu ürün renkli bir ürün, sanki BB krem gibi.
Ve malesef rengi, TURUNCU!>.<
Bu yüzden cildime sürdüğüm zaman fazlasıyla garip bir görüntü oluşturdu.
Fakat ben bu ürünü hem ilk geldiği zaman,
hem de 'Denedim Biliyorum' köşesine yazmak için evde sürüp denedim,
her şey sizin için!



Ürünün kapatıcılığı pek yok,
fakat CC kremlerden kapatıcılık beklememek gerekli çünkü 
üretim amaçları kusur kapatmak değil.
CC'nin açılımı 'Color Corrector' yani yüz rengini eşitlemek,
dengesizlikleri giderip cildi tek bir ton göstermek.
Kokusu.. Garip, fresh bir kokuya sahip.
Malesef hiç sevmedim, alerjime hiç iyi gelmedi.
Sadece bu özelliği bile kullanmamam için en büyük nedenlerden birisi.
Kremin yapısı, orta akışkanlıkta ve ciltte kolay yayılmakta.
Krem glowy yani parlak bir bitişe sahip olarak sonuçlanıyor.
Herhalde tek sevdiğim özelliği bu oldu.
Ürün, Q10 içeriği ile kırışıklık önleyici bir ürünmüş.
Fakat herhangi bir etkisi olmadı, ki bu şekildeki
ürünlerde bu etkileri gözlemlemek çok çok zor.


Hassas karma cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı,
fakat renginin uymaması, kokusunun kötülüğü yüzünden benim
kullanmayacağım bir ürün.
Ki kullanmıyorum da.

Ürünü 5 üzerinden puanlamam gerekirse bu CC kreme puanım 2 >.<

Karma yağlı cilt için Rival De Loop CC krem yorumu Alice In Shoppingland,
Çok kuru cilt için Rival De Loop CC Krem yorumu Bir Varım Bir Yokum,
Karma kuru cilt için Rival De Loop CC krem yorumu Disko Topu
bloglarında okunmak üzere sizleri bekliyor!

Haftaya yeni bir ürünle 'Denedim Biliyorum' yazısı sizleri bekliyor!



22 Aralık 2013 Pazar

#BloggerYılbaşıPartisi 2

Şimdi ki yazı ise bize destek olan firmalardan gelen birbirinden güzel hediyelerimiz için ^^



Öncelikle Butigo'ya çok teşekkürler!
Buluşmamız için özel olarak bizlere yolladıkları kuponlar için!


Baykumaş'tan gelen tatliş pembiş kumaşıma 
bayıldığımı söylememe gerek var mı? ♥

Yada hazır evdeyken hepsini tek tek deneyeceğim Dr. Oetker ürünleri.
Bunları yaparken kullanacağım Cook önlüğümüz.
Ve tabi bu kadar şey yapıp yanında çay içmemek olmaz diye bizi
düşünen ve yeni yılımızın keyifle geçmesini dileyen Lipton ^.^
Tabi birde bir çoğunuzun lezzetini zaten bildiğiniz


Biz bayanların her zaman kullandığı şeylerden biri ne deseler,
cevaplardan biri elbette çorap olur!
Yılbaşı partimizde yanımızda olan Dore'ye kocaman teşekkürler!


Yasemin kokusuna bayılırım!
Şansıma Ixora'nın bizlere yolladığı parfümlerin içinde 
Yasemin kokusu da var! ♥


Ben ♥ kocaman parlak taşlı kolyeler!
Modapik'e bu harika kolye için çok teşekkürler .


Daymod çoraplara bayıldığımı Daymod günlükleri yazımdan bilenler vardır!
Şansıma benim paketimden Aşk çıktı♥
Hemde bu yıl Aşk değişmiş, kalplerine hiç bir şey olmadan
rahatça giyilecek hale gelmiş! Yuppi! ^.^


Peki ya bizi baştan ayağa düşünen Dore'ye ne demeli!
Tek kelimeyle hepsine bayıldık!
Parfüm, el kremi, ayak kremi, vücut kremi, duş jeli,
parlatıcı -hemde en sevdiğim renk, pembe!-, çanta asıcı ve kek kalıbı!
Bizleri bu kadar düşündükleri için ne kadar teşekkür etsek az! ♥


Organik içerikleriyle gönlümüzü çelen 
Ecowell'e de teşekkürler! 


Far kullanmayı çok seviyorum!
Far aileme yeni bir dörtlü far kattıkları için Orkide Hareketi'ne çok teşekkürler!


Gitgide büyüyen bir BB krem ailem vardı ama
CC kremlerim oldukça azdı.
Rossmann'dan gelen bu CC krem için çok teşekkürler! 


Sadece kuaför salonlarında satılan Schwarzkopf Osis ürünlerinden
tamda benim saçıma uygun olanını bulmuş olabilirim! 
Yazısını yazmadan sizlere ufak bir ipucu vereyim,
buklelerim sayesinde çok tatliş olmuş olabilir! ♥


Selen Kozmetik'e mis gibi kokan, yeni iki serisini
daha satışa çıkmamış seyahat boyları ile
bizlerle tanıştırdıkları için çok teşekkür ederiz! ♥
Urban Care Biotin&Keratin serisini deneme fırsatım oldu ve
sonrasında yumuşacık saçlara sahip olduğumu söylemeden geçemeyeceğim ;)


Mis gibi kokan sabunları kim sevmez ki!
Hem de el yapımı!
Hem de bizleri kırmayıp yılbaşı desenli yapıldıysa!
Subble&Cubble el yapımı sabunlarım ile aşk yaşıyorum desem yalan olmaz!
Kardan Adam'ım ve Noel Baba'm ile şimdiden bence mutlu bir yıl beni bekliyor! Hihihi

Tekrardan tüm firmalara çok teşekkürler!

Biliyorum daha bir hafta var ama şimdiden herkese
mutlu, şans dolu, huzurlu bir yıl dilerim!! ^.^