7 Ocak 2011 Cuma

Nerlerdeydim,Napıyodum??

Üst üste gelen quizler,sunumlar beni yediler bitirdiler..Şimdi de asıl azılı bela olan FİNALler geliyo..Korkuyorum sanki benn :(



Biraz geç oldu biliyorum ama umarım harika bir yılbaşı geçirmişsinizdir ve 2011 harika bir yıl olarak geçer :)



Zara grubu indirimini zorlada olsa ilk gün yakaladım,mutluyum!Hele ki Oysho'ya sabahtan gitmenin verdiği mutluluk gibisi yok..Sabah 12de gittik istediklerimizi aldık bundan daha güzel bişey olur mu yaa :D
Başka bir arkadaşımız yanımıza sonradan geldi onunla tekrar girdik ve bedenler neredeyse kalmamıştı hemde sadece 2 saat içinde..İçten içe yaşasın nidaları atarken,Oysho'yu tekrar gezdik :D



Ah bu arada Mango'da %70'e girdi ama birçoğumuz alcaklarımızı alıp Mango'yu talan ettiğimiz için hiç sorun değil ama hala bedenler mevcut olabilir son bi kere gidip bakılası bence :D



Hala TBS'ye gidemedim ve gidemicem heralde diyordum ama yarın SEPHORA indirimi olduğunu öğrenen ben durur muyumm??Yarın bikaç saatlik ufak bi kaçamak yapıcam ve ikisini de gidicem..Bu arada Sephora indiriminde Sephora'nın kendi ürünlerinin yanı sıra Benefit,Cargo,Too Faced'de indirime girecek..Yaşasın Benefit yaşasın Too Faced <3 <3 <3



Ama deli gibi finallerime çalışmam gerek..Umarım hepsinden geçerim yoksa ailem yaz planlarıma bir güzel karışır..Ailem demişken çok özledim ben ailemi :(


Neyse daha fazla kafanızı şişirmeye gerek yok..Hepinizi kocaman öpüyorummmm ^_^

Piştt:Benim için dua falan etmek isterseniz durmayın lütfen bence çok iyi olur :D

Piştt 2:Accesories'da %50'ye girdii!!Duymayanlara duyuralım lütfen :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)