5 Haziran 2011 Pazar

Telefon Sorunsalı

Çok sevdiğim Sony Ericson'um bozuldu o yüzden şimdi oda arkadaşımın kullanmadığı telefonunu kullanıyorum.Eve gidene kadar dayansın diye telefonumu tamire verdim ama yenisini almayı da kafaya koydum :)

Ama ben öle herkeste olan telefonlardan hiç hoşlanamıyorum.Örneğin Blackberry'yi aslında çok istememe karşın herkeste olunca bütün alma isteğinden soğuyorum açıkçası, yada Samsung'un dokunmatik telefonlarından da istemiyorum.Belki Iphone alırım diyorum ama oda herkeste var :((

Bana önerebileceğiniz sevimli, güzel ve herkeste olmayan modeller var mı acaba?Aslında aklımda gene Sony Ericson almak var..Ama hiç emin değilim.Hadi bana bi fikir verin :))

Kocaman öperim hepinizi!!Muahhh!!! :)

2 yorum:

  1. canim ben Nokia'dan vazgecemiyorum birtürlü cok memnunum hic sorun yasamiyorum adi Nokia olunca:)en son bi kac ay önce Nokia C7,kesinlikle severek ve memnuniyetle kullaniyorum,tercih senin tatlim:)

    YanıtlaSil
  2. bende Nokia istemiyorum ya sevemiyorum nedense Nokia'ları :))

    Ama c7'ye baktım gerçekten hoşmuş güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)