18 Ekim 2011 Salı

40 Soru, 40 Cevap Mimi

Cancanlarım Sevda ve Aswang beni mimlemiş bende hemen yapıyım dedim;) (Bu arada Essu söz seninkini de yarın yapıcam, ben unutmuşum onu tamamenn :D )


1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın ?

Sabah, yurda gelince ve akşam olmak üzere 3 kere.

2-Cilt tipin nedir ?

Karma

3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir ?

Doktorumun önerdiği kayısılı bi sabun(ama markasını unuttum, kabını da çoktan attım)

4-Peeling yapar mısın ?

Şu aralar yapmıyorum

5-Peeling ürünün ne marka ?

Yves Rocher'in kayısılı peelingi var şu an elimde

6- Nemlendiricin nedir ?

Gene doktorumun önerdiği Emolium adlı nemlendirici

7-Çillerin var mı ?

Hayır

8-Göz kremi kullanıyor musun ?

Bi ara çok fazla kurumuştu çöz çevrem, o zaman Nivea'nın Aqua Sensation göz kremini almıştım.Hala duruyor, arada sürüyorum.Nemlendirme dışında vaat ettiği morlukları hafifletmeye dair bende bi işe yaramadı ama.

9-Cildin akneye meyilli midir ?

Bu soruya kahretsin ki evet diyorum.

10-Güneş koruyucu kullanıyor musun ?

Evet, her zaman.
11-Fondötenin nedir ?

Fondöten kullanmıyorum şimdi ama bu bende olmadığı anlamına gelmez dimi :D
Stila'nın fondöteni kaldı elimde sadece.

12-Kapatıcı kullanıyor musun ?

Evet, aslında kullandığım bitmek üzere ve ne alacağımı bilmiyorum.Bana önerdiğiniz bir kaatıcı var mı acaba kızlar?

13-Makyaj alt tonunu biliyor musun ?

Sarı alt tonluyum.

14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun ?

Çok seviyorum ama bir türlü kullanamıyorum ki :(

15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun ?

3 ayda bir değilde kokusu yada yapısı değiştiği anda atıyorum

16-Hangi mascarayı kullanıyorsun ?

Şimdi Rimmel'in adını hatırlayamadığım ve malesef harika kabı sayesinde yazıları çoktan silinen bi maskarasını kullanıyorum.

17-Sephora mı MAC mi ?

Ama oldu mu şimdi bu soru, ikisinin de kalbimde yeri ayrıdır efendim :)

18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın ?

Fırçalar ve parmaklarımdan :)

19-Far bazı kullanıyor musun ?

Evet

20-Ya yüz için ?

Hayır

21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane ?

Mac satin taupe ;)

22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin ?

Likit olanını aliyim ben

23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın ? :)

Hihi hatırlamıyorum ama olmuştur baya:D Yaşamayanlar mı varmış yoksa, kimmiş ki onlar:D

24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun ?

Arada azıtıp fırçaya fazlaca alıyorum ama onun dışında severim.

25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun ?

Arada, bi allıkla aydınlatıcı var elimde.

26-Favori rujun nedir ?

Mac Costa Chic, kendisiyle büyük aşk yaşıyoruz;)

27-Peki gloss ?
Glossta favori bi durumum yok, ama şu aralar favorim Watsons'ın dolgunlaştırıcı etkili glossu  onu çok seviyorum;)

28-En sevdiğin allık hangisi peki ?

Mac Springsheen!! ;)

29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun ?

Yapıyor-dum :'(

30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun ?

Çok severim.Kendimi durduramayıp büssürü şey alıyorum sonra her taraf dolup taşıyo, isin kötü kısmı kendimi yurtta odama sığdıramıyorum :D

31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü ?

Evet ama pek işime yaramayacağını da düşündün ve vazgeçtim bu sevdadan :D

32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın ?

Hihihi tabiki de :D

33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir ?

Göz altlarını bembeyaz yapanlar, allığı elma şekeri gibi sürenler, çok makyajla güzelleştiğini sananlar evet evt siz, sizden hiç hoşlanmıyorum...


34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin ?

Yerine ve mevsime göre değişir :D

35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin ?

Jennifer Lopez

36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse ?

Eyeliner!! ( ama bi de allık alsam olur mu?)

37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın ?

Kısa süreli çıkcaksam evet, bir de okula baya bi geç kaldıysam :D

38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun ?

Solgun

39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka ?

Mac devamlı yeni koleksiyonlar çıkarttığı için bence mac ;)

40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun ?

Kendimi iyi ve mutlu hissettiriyor en basitinden, seviyorum ama dozunda ;))

Hmm..Ben de bu mimi kime yollayacağımı bilemedim ama benden isteyen herkes alsın;))

Kocaman öperim!!!Muahh!!

5 yorum:

  1. Çok eğlenceliymiş :) Bloguma üst üste yazı yollamaya üşendim ama buraya yazasım geldi nedense.

    1-Yüzünü günde kaç kez yıkarsın?
    Sabah bir de yatmadan, ama bazen geceleri boşveriyorum.
    2-Cilt tipin nedir?
    Kuru.
    3-Şuan kullandığın yüz yıkama ürünün nedir?
    Su :) Jel kullanmıyorum.
    4-Peeling yapar mısın?
    Haftada bir.
    5-Peeling ürünün ne marka?
    Nivea'nın peelingini kuru cilde uyguluyorum, çok işe yarıyor.
    6-Nemlendiricin nedir?
    Güneş kremim aynı zamanda nemlendirici.
    7-Çillerin var mı?
    Az.
    8-Göz kremi kullanıyor musun?
    Morluklar için kullanmayı düşündüm ama hiç de işe yarıyor gibi görünmüyorlar. Yani hayır.
    9-Cildin akneye meyilli midir?
    Hayır.
    10-Güneş koruyucu kullanıyor musun?
    Evet, Daylong 50+ SPF.
    11-Fondötenin nedir?
    Kullanmıyorum.
    12-Kapatıcı kullanıyor musun?
    Onu da kullanmıyorum :) Pudra yetiyor, o da nadiren.
    13-Makyaj alt tonunu biliyor musun?
    Sarı diye biliyorum, doğrudur herhalde.
    14-Takma kirpikler hakkında ne düşünüyorsun?
    Kırk yılda bir takarım, Inglot'un koleksiyonu çok eğlenceli.
    15-Rimelimizi 3 ayda bir atıp değiştirmemiz gerekiyor,bu konuda ne düşünüyorsun?
    3 ay dayanmıyor zaten bitiriyorum, hiç bayatlamadı şimdiye kadar.
    16-Hangi mascarayı kullanıyorsun?
    L'Oreal Volume Million Lashes.
    17-Sephora mı MAC mi?
    Biraz tuzlu olsa da MAC. Hiç malzemesini kullanmadım ama daha profesyonel geliyor.
    18-Makyaj yaparken en çok hangi alet edavattan yararlanırsın?
    Parmak :) Eyeliner düzeltmek için çubuk pamuk bir de.
    19-Far bazı kullanıyor musun?
    Hayır.
    20-Ya yüz için?
    Nadiren.
    21-En sevdiğin far marka ve numarası,ama tek bir tane?
    Far neredeyse hiç sürmüyorum ama Sephora'dan aldığım ten rengi hafif pigmentli bir farım vardı, o. Numarasını hatırlamıyorum.
    22-Kalem/likit/jel eyeliner hangisini tercih edersin?
    Likit.
    23-Makyaj yaparken kaç kere gözünü çıkarma tehlikesi atlattın?
    Hiç? Belki ilk eyeliner çekmeye başladığım zamanlarda ama hatırlamıyorum.
    24-Pigment farlar hakkında ne düşünüyorsun?
    Far kullanmıyorum ki...
    25-Mineral makyaj malzemeleri kullanıyor musun?
    Hiç denemedim.
    26-Favori rujun nedir?
    Givenchy Delice Brown. Kullandığım tek ruj.
    27-Peki gloss?
    Hiç sürmem, parlak dudak sevmiyorum.
    28-En sevdiğin allık hangisi peki?
    Dior Vintage Pink. Pek sürmüyorum ama tonu çok hoş.
    29-Ebay'den makyaj alışverişi yapıyor musun?
    Makyaj fırçalarımı almıştım sadece, arada gözüm gidiyor ama başka bir şey almadım.
    30-Market kozmetikleri (drugstore products) hakkında ne düşünüyorsun?
    Bakması çok eğlenceli :) Ama zaten kozmetik ürünlerim belirli olduğundan alışveriş deliliğine girmedim hiç.
    31-Hiç profesyonel makyaj eğitimi almayı düşündün mü?
    Hayır, bir bilgiye ihtiyacım olunca YouTube tutorialları fazlasıyla yetiyor.
    32-Makyaj yaparken sakarlık yapar mısın?
    Pek değil.
    33-En nefret ettiğin makyaj hatası nedir?
    Aşırı bronz makyaj, mavi far-kırmızı ruj kabusu, ten rengiyle kontrast garip rujlar sürüp gazino güzeline dönen kadınlar, ağır makyaj...
    34-Canlı renkli makyaj ürünlerini mi yoksa doğal tonları mı tercih edersin?
    Doğal tonlar.
    35-Makyajını hep beğendiğin bir ünlü söyler misin?
    Dita von Teese, Carole Lombard, Ece Sükan, Angelina Jolie.
    36-Eğer ömrünün sonuna kadar tek bir makyaj malzemesi seçmen gerekse?
    Ruj.
    37-Hiç makyajsız dışarı çıkar mısın?
    Tabi.
    38-Makyajsız nasıl gözüktüğünü düşünüyorsun?
    Normal.
    39-Sence en iyi makyaj koleksiyonuna sahip marka?
    Dior.
    40-Makyaj hakkında genel olarak ne düşünüyorsun?
    İyidir, hoştur, abartılmamalıdır diyorum.

    YanıtlaSil
  2. Cevapladığın için teşekkürler canım. Yorucu ama zevkliydi 40 soruya cevap vermek, senin için nasıldı bilmem tabi :)

    YanıtlaSil
  3. bende mimlemiştim ama benden önce mimlenmişsin :)

    YanıtlaSil
  4. İpek, aman tanrım hepsini buraya cevaplamışsın :D Harikasın tek tek okudum ;)

    YanıtlaSil
  5. Sevda, canım 40 soru uzun gibi gözükse de ben yaparken çok zevk aldım..Teşekkür ederim :)

    SsDesignButik, olsun tatlım gene de çok teşekkür ederim ^^

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)