4 Kasım 2011 Cuma

Tırnaklarım

Havalar soğudukça kendimi renkli renkli ojeler sürmekten alamıyorum, hiç içimden gelmiyor şöyle koyu renk falan sürüyüm demek :))




Oje: Essence- Blue Addicted yüzük parmağımda ise Essence- Time For Romance


Oje: Golden Rose Nail Art serisinin mavi ojesi üzerinde de Essence- Space Queen


Oje: Essence- Viva La Green üstünde de kendi yaptığım iri altın sarısı pullu ojem^^


Oje: Essence-Choose Me

Sanki hep Essence kullanmışım ya :))

Hohoho^^Aslında size çirkin parmaklarımı göstermek istemezdim ama çok içimden geldi affedin beni^^

Kocaman öperim:))

13 yorum:

  1. parlak parlak bayıldım ! =)

    YanıtlaSil
  2. hahaha canım renkli renklii sürrr içimiz acılsın süper renkler senin ellerin cok güzel bence en azından oje sürecegin tırnakların var kikiki benim elerim kücük tırnaklarımda öyle :P genelde de oje sürmem tırnaklarımı hep kısa keserim arada uzatırım canım cekince sürerim öle olursa bende pot yapimde sen kötü el gör kikiiikiki benim seni affetmeme gerek kalmıyoo ahahahaha ♥

    YanıtlaSil
  3. j.d, en sondakının rengıne bayıldım. markası, numarası? :)

    YanıtlaSil
  4. Bende kış renklerini hiç sevmiyorum.. Geçem gün çingenepembesisürüp çıktım :) ama garip hissetim sonra hehehe

    YanıtlaSil
  5. oiiiy hepsi çok güzel amaa :D Hangisi neymiş isimlerinide yazsaydın keşke canım bende görüp özenip alsaydım :D

    YanıtlaSil
  6. Haha sime doymus tirnaklarin;) Pek guzeller, ozellikle sonuncunun rengi sahane;)

    YanıtlaSil
  7. ay çok da çirkin parmakların niye gösterdin şimdi ki=P burnum uzadı:)

    YanıtlaSil
  8. offf ben cok begendim tüm bu renkleri ama cnm yaa markası ne ki acep?

    YanıtlaSil
  9. Alice, kuzum küçük çocuklar gibiyim parlak gördüm mü dayanamıyorum :D

    Essu, kuzum küçük müçük dinleme sür hepp ;))

    Gamze, kuzum ekledim yazıyada ama Essence Choose Me ojem ;)

    Sebnem, bence çingene pembesi her zaman gidebilecek bi renk ;)) Zaten kışın çoğunlukla koyu renk giyiniyoruz bir de tırnaklarımı öyle görmek içimi sıkıyo benim.

    Aswang, yazdım kuzum hepsini de ;)

    Sevgi, teşekkür ederim canım :)
    İçimdeki aslan burcu tırnaklarımda da kendini gösteriyo :D

    Hande, aaa :D :D Teşekkür ettim kuzum :)

    Ayshenur, teşekkür ederim canım :) Yazdım hepsinin altına :)

    YanıtlaSil
  10. Çok tatlı renkler, hem tırnaklarında güzel :)
    Essence'ci seni :) En sondaki yeşile ve mavilere bayıldım :)

    YanıtlaSil
  11. Sevda, teşekkür ederim canım ^^ Hehehe çok seviyorum amaa :))

    YanıtlaSil
  12. Ben çok çok beğendim..Blogunda şeker tadında hemen izleyicin oluverdim :)) Tırnakların da güzel haksızlık edersen kırılırlar :P
    ♣This is ★ My βℒog♣

    YanıtlaSil
  13. NaszL, teşekkür ederim^^Hihihi tamam demicem :D Bende hemmen senin bloguna ışınlanıyorummm :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)