25 Aralık 2011 Pazar

Uykudan Önce Cilt Bakımı

Michelle Phan'ın YouTube'daki videolarını bilmeyen pek yoktur, makyaj, cilt bakımı sevenler arasında..Bende ara ara izlemediğim videolarını izliyorum.Bugün bu videosunu izledim..Sevgili Michelle gece uyguladığı cilt bakımından bahsetmiş...



Maşallah yüzüne süre süre bitiremedi kremleri,serumları..Benim bu kadar yüz kremim bile yok..Bu kadar çok şey sürüp yüzümün  yorulmasına sebep olur muyum olmaz mıyım pek bi fikrim yok ama imkanı yok bu kadar çok şey sürüp yatmayacağımı biliyorum ^^

Sizce?

10 yorum:

  1. Bende benim cok kremim vs var azaltmam gerek diyordum, bunlarin yaninda hic kaliyor ; D

    YanıtlaSil
  2. Viva, haha bence sorun Michelle'de :D İnsan bu kadar kremi sürer mi, sürerken sıkılmaz mı?? :D

    YanıtlaSil
  3. Bence cilt bile bu bakımdan sıkılabilir :)

    YanıtlaSil
  4. bu hatunun makyaj videolarına bayılıyorum hem süper yapıyor hem süper anlatıyor ::)

    YanıtlaSil
  5. ben o kadar sürsem yagını arındıramam cildimin
    disko topu gibi gezerim
    parlak parlak

    YanıtlaSil
  6. :) ama cildi çok güzel ve pürüzsüz bi denesek mi bizde
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Fecii yüz takıntısı var bunlarda ya hiç pürüzlü surat görmedim =)

    YanıtlaSil
  8. daha önce bende izledim videolarını :D ama haklısın j.d. m yaa ben bu kadar ürünü sürmek için yataga gecikemem valla üşeniriim kullanmam yazık olur sonra :D ne kadar cok sey sürdü heryere farklı ürün masallah çok bakımlılar yaa hiç mi üşemiyor :D

    YanıtlaSil
  9. Kuzum ben gece yatmadan yüzümü yıkayacak güç buldum mu bana yeter yaaa :)

    YanıtlaSil
  10. ay sürdükçe sürdüü bir de mutlu oluyor,kadın bunlardan zevk alıyor resmen yaa:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)