25 Şubat 2012 Cumartesi

Neon Çantalar

Evet neona takmış durumdayım..Bugün kendime neon çanta aramama rağmen yorgun olduğumdan ve asıl aramam gereken mağazalara bakmadığımdan bir şey bulamadım ama nette araştırma yaptım.Erişebileceğim markalara ve fiyatlara baktığım için baştan bir çok güzel seçeneği eledim ama olsun ^^

Bu post bana ve Alice'e gelsin öncelikle...




Aradığım çantanın rengi burdakiler gibi olsun isteyince bir çok seçeneği eledim tabi..Zara'nın fiyatı çok pahalı olduğu için galiba Pull and Bear ve Bershka olan benim olacakmış gibi geliyor..Bir an önce benim olsun kullanayım dediğim için mavi Asosları da eledim çünkü...

Alice'cim bu arada hiç turuncu görmedim, şansına küs!! :)

Sizce hangisi güzel??

Bu arada başka yerlerde göreniniz varsa sakın söylemekten çekinmeyin!! :)

12 yorum:

  1. Canım ben dün HM'de neon satchel'ler gördüm çok çok cici ve güzellerdi ;)

    YanıtlaSil
  2. hıh işte bu pembeydi cnmda pull and beardakinede ben asık oldm candy bag gbi olms yaaaa nerden buluruzki onu dha yok sanrm magazalarda:( gorursen bana hbr ver emi kuzucum :*

    YanıtlaSil
  3. benim size verdiğim linkte ebay de vardı turuncu ve pembe unutunuz mu.

    neon canta must have :)

    YanıtlaSil
  4. Zara sarı ve Bershka pembe şahaneymiş canım :) Ben hala kıştayım daha yeni sezona geçemediğim için nerelerde var bilemedim şimdi :)

    YanıtlaSil
  5. aslında mağazalarda değilde taksim kadıköy gibi tek ürünler satan çantacılarda çok görüyorum ama birdahakine aklımda olsun foto çekip yollarım twitterdan :)

    YanıtlaSil
  6. Bu aralar bende neona takmış durumdayım. hele pambeye hiç dayanamıyorum:))

    YanıtlaSil
  7. pembe harikaymis! : D

    YanıtlaSil
  8. Pull and Bear şeffaf çanta harika. Ama hepsinin de yeri ayrı:) hepsini al tatlım:)))
    Neon pembe Berchka'dan da vazgeçilmez ki:)
    Güzel seçim!

    YanıtlaSil
  9. değişikmiş :)

    YanıtlaSil
  10. çok hoşlar yaa

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)