5 Mayıs 2012 Cumartesi

Makyaja Altın Dokunuşu

Runway modellerinde ve dergilerin çekimlerinde gördüğümüz çarpıcı makyajı kendinize yapmak ister misiniz? 

Farklı ve metalik renklerdeki farlardan yada rujlardan bahsetmiyorum.. Bu bahsettiğim daha da farklı.. 

Makyajınızda altın yapraklar kullanmaya ne dersiniz?

Bu kadarı gerçekten fazla tabi ki ama özel bir gecede Emma Watson'ın Harry Potter galasındaki makyajı gibi yaparak değişik ve ilgi çekici bir makyaj yapabilirsiniz.

Bu altın yaprakları nereden bulurum derseniz Amazon'da gerçekten uygun fiyata bulmanız mümkün, satın almak isterseniz tıklamanız yeter.. Tabi ki gerçek altın değil ama makyajımızında o kadar pahalıya gelmesine gerek yok değil mi ;)

Altın gibi parlak bir haftasonu dileğiyle!! Muah!!

9 yorum:

  1. aa ben çok sevdim bunları ebayde de var mıdır ki =)

    YanıtlaSil
  2. Bende bayıldım özel bir günde denemek çok isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak senin mezuniyetin bu yıl, bence tam zamanı ;)

      Sil
  3. Cok güzel, ben de hep Emma'nin bu makyajini begenmistim resimleri gördügümde :) Tabii ilk resimdeki gibi uzayli makyaji yapamam, ama bununla kesinlikle Emma gibi aha decent bir makyaj yapilabilir. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emma'nın ki en ideali ;) Kardeşinin düğününde deneyebilirsin ;)

      Sil
  4. Kullanabilsem almak isterim de, beceremem sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişiklik için alınıp denenebilir bence ;)

      Sil
  5. ilk defa görüyorum tatlım valla :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)