14 Eylül 2012 Cuma

Pixie Rihanna

Son bir kaç gündür bloguma Rihanna'nın yeni dövmesi aramasıyla gelen o kadar çok kişi oldu ki.. Bende aramaları sonuçsuz bırakmamak için Rihanna'nın saçlarının son halini ve göğüslerinin altına yaptırdığı yeni dövmesini bloga koymak istedim..

Pixie modeli saçlarıyla ilk defa MTV VMA Ödül Töreni'nde ortaya çıktı Rihanna...

Siz yeni saçları hakkında ne düşünüyorsunuz bilmem ama ortak görüş o kadar çılgın modelleri denedikten sonra bu modelin çok basit kaçtığı.. :)

Yeni dövmesi garip bir yerde ve büyük olduğu için bana göre itici olsa da, dövmesini temmuz ayında ölen büyükannesine adamış.. Bu arada dövmesindeki de Tanrıça İsis'miş..

Umarım bundan sonra bu aramayla gelenler aradıklarını bulmuş bir şekilde ayrılırlar blogumdan.. ^.^

Kaynak:Justjared.com

14 yorum:

  1. saçını beğenmedim ben sanki...

    YanıtlaSil
  2. yeni saçını ben pek sevmedim hatta dövmesini de fazla büyük ama yaratıcı buldum.. neyse rihannanın adı yeter diyor ve geçiyorum :)

    YanıtlaSil
  3. ben saçına bayıldım nedensee:) dövmeleride yakıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha dövmeleri yakıyor bak kesinlikle haklısın :D

      Sil
  4. Burcucuğum, ben bu hatunun coldplay ile düet yapmasından sonra çok saçmaladığını anlayabiliyorum artık. Bu hatun nasıl basında yer almaya devam ediyor anlamadım:)

    http://kacikturuncu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Bu dövme bana garip geldi. Ilginc. Aslinda güzele benziyor ama gelcek dövme oldugu icin tuaf geldi bana. Ben hic yaptirmam öyle bir dövme.

    YanıtlaSil
  6. ayyyyyy bende begenmedım :)))

    YanıtlaSil
  7. Bana nedense tam yaşına göre geldi saçı. Sevimli göründü gözüme, şeker bi kız gibi :)
    Bir de o dövme ne yaa, inşallah sonra da dövmesini herkes görsün diye sürekli orasını burasını açmaz! :)

    YanıtlaSil
  8. bende oyle dusunuyorum.. minik olsa cok sevimli olurmus kesinlikle.. Ama kadin guselll dovmesinin anlami da cok guzel ;)

    YanıtlaSil
  9. Saçlar uzun olmalı arkadaşlar tmm bebk gibi yüzü var yaşınada uygun ama olsun ona kıvırcık omuzlarında yada daha uzun çok yakışıyor ona herşey yakışıyor gerçi ama dövmesine gelince anlamı büyük ne yapalım saygı duyarım

    YanıtlaSil
  10. yok sacını begenmedım ama dovmesıne olece bakakaldım :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)