18 Temmuz 2013 Perşembe

Down Under Natural's Argan Oil Serisi

Mart ayının sonunda gittiğimiz Down Under Natural's
Argan Oil etkinliğinde bizlere çok tatlı hediyeler verilmişti.
Mart ayından bu yana bir çoğunu kullandım,
ve artık yorum yapmanın vakti geldi diye düşündüm...


Şampuan, saç kremi, saç maskesi ve saç serumu ile sadece tek bir 
eksik ile Argan Oil serisi işte burada \^_^/


İşte sizlere yorum yapmakta zorlanacağım tek ürün..
Malesef şampuanı kullanmadım. Daha doğrusu kullanamadım.
Fazlasıyla alerjik bünyem dolayısıyla saç derimde bu durumdan 
payına düşeni alıyor. SLS içermeyen şampuanlarla daha iyi anlaşabildiğim
için bu şampuanı kullanamadım.
Ama okuduğum yorumlara göre gayet başarılıymış ;)


Kıvır kıvır ve birbirine dolanan saçlarım için saç kremi
gayet gerekli bir ürün. Saçları beslemesi ve yumuşacık yapması..
Ben daha ne isteyeyim.
Birde paraben içermiyor ♥
Ama sakın unutmayın, saç kremi saç diplerine değil uçlarına sürülmeli ;)


Ve ve serinin en favori ürünlerinden birine geldi sıra:
Saç maskesi ♥
Ben banyoda tam kapağının üzerinde düşürüp kapağını kırmış olabilirim.
Ama ürün kremden daha katı bir yapıya sahip olduğu için akma gibi herhangi
bir soruna yol açmadı.
En güzel yönlerinden biri sadece 1 dakika boyunca saçlarınızda kalmasını yetiyor olması. Tabi siz isterseniz daha uzun süre tutabilirsiniz.
Maskeden sonra yumuşacık ve mis kokulu saçlar sizi bekliyor olacak,
1 dakikadan sonra bile.
Bu tatliş maskede de paraben yok ♥


Ve serinin benim için en favori ürünü, saç bakım serumu ♥
Banyodan sonra nemli saçlarıma 3-4 pompa sürüyorum ve
selam yumuşaklık..
Yaz kış saç kurutma makinesi kullandığım için
aynı zamanda ısıya karşı koruyucu özelliğe sahip olması çok iyi bir şey benim için.
Aynı zamanda elektriklenmeye ve kabarmayı engelleyer demişler ama
bende bu özelliğinin çok fazla işe yaradığını söyleyemeyeceğim :D


Argan Oil serisini sizde kullandınız mı?
Peki siz nasıl buldunuz?

4 yorum:

  1. Kuru ve cansız saçlara sahip olduğum için yoğun nemlendiricili şampuanlar favorim. (Dove ve bebek şampuanlarını tercih ediyorum.)
    Ama bu günlerde bu serinin methini çok duyuyorum. Nemlendirme özelliği dediğin gibiyse denenmeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben içeriğinde SLS bulunan şampuanları bıraktığımdan beri saçlarımdan daha memnunum, sende deneyebilirsin.. Ama benim için sorun değil diyorsan bir şansı hakediyor ;)

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)