30 Ekim 2013 Çarşamba

Ufak Bir Parıltı

Kıyafetlerimiz olduğu kadar manikürümüzde 
genellikle modaya uyumlu oluyor.
Artık kıyafet oje uyumuna fazla takılmasak bile 
bir çok kombine uyum sağlayabilecek basit bir
manikür örneği paylaşmak istedim sizinle ♥


Evet ben bir sim bağımlısıyım! *^^*
Her manikürüme eklenmiş bir tutam simli oje görebilirsiniz.
Bu manikürümde simli french yaptım..
Nude oje ile birlikte çok sade ve hoş göründü ♥

Siz ne dersiniz?

Ojeler:
Etude House PK103
Etude House PPK007

Beni Instagram'dan da takip etmek isterseniz: BuBenimPartim

17 yorum:

  1. Simli ojeleri bende çok seviyorum canım.Çok tatlı olmuş,eline sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çıkartması çok zor ama kullanmadan yapamıyorum :) Teşekkür ederim :*

      Sil
  2. En güzel french, simli french :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşasın aynı fikirde olan simli oje sevenler! :D

      Sil
  3. Çok sade olmuş gerçekten :) Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  4. çok şık olmuş tabi ki bu kullandığın simli oje ile de alakalı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ^^ Kullandığım ojeleri çok seviyorum ben ama Türkiye'deki markalarda da benzeri bulunabilir ;)

      Sil
  5. Cidden çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  6. Kuzu ne olacak bizim bu sim hastalığımız :) Çok güzel olmuş çok beğendim ben :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)