14 Nisan 2014 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Rival De Loop Revital Q10 CC Krem



Aralık ayında yaptığımız #bloggeryilbasipartisi ni hatırlıyor musunuz?
Verdiğimiz yılbaşı hediyelerinin arasında,
sevgili Rossmann'ın gönderdiği CC kremde vardı.
Madem hepimizde bu ürün var,
hakkında daha önceden biz bize de konuştuk neden
'Denedim Biliyorum' deyip herkese hakkında düşündüklerimizi açıklamayalım dedik!

Öncelikle ambalaj konusuna değinelim.
Gayet basit, plastik bir ambalaja sahip. 
Ürünü istediğiniz kadar sıkabiliyorsunuz.

Renk konusuna gelirsek.
Rossmann'ın hepimize gönderdiği renk 'hell' idi.
Benim bildiğim CC kremler beyazımsı bir renge sahip,
cildinize sürdükçe rengini alan ürünlerdi
 (bu yorumu Kore menşeili firmaların bir çok CC kremini deneme fırsatım olduğu için yapıyorum.^^)
Fakat bu ürün renkli bir ürün, sanki BB krem gibi.
Ve malesef rengi, TURUNCU!>.<
Bu yüzden cildime sürdüğüm zaman fazlasıyla garip bir görüntü oluşturdu.
Fakat ben bu ürünü hem ilk geldiği zaman,
hem de 'Denedim Biliyorum' köşesine yazmak için evde sürüp denedim,
her şey sizin için!



Ürünün kapatıcılığı pek yok,
fakat CC kremlerden kapatıcılık beklememek gerekli çünkü 
üretim amaçları kusur kapatmak değil.
CC'nin açılımı 'Color Corrector' yani yüz rengini eşitlemek,
dengesizlikleri giderip cildi tek bir ton göstermek.
Kokusu.. Garip, fresh bir kokuya sahip.
Malesef hiç sevmedim, alerjime hiç iyi gelmedi.
Sadece bu özelliği bile kullanmamam için en büyük nedenlerden birisi.
Kremin yapısı, orta akışkanlıkta ve ciltte kolay yayılmakta.
Krem glowy yani parlak bir bitişe sahip olarak sonuçlanıyor.
Herhalde tek sevdiğim özelliği bu oldu.
Ürün, Q10 içeriği ile kırışıklık önleyici bir ürünmüş.
Fakat herhangi bir etkisi olmadı, ki bu şekildeki
ürünlerde bu etkileri gözlemlemek çok çok zor.


Hassas karma cildimde herhangi bir alerjik reaksiyona sebep olmadı,
fakat renginin uymaması, kokusunun kötülüğü yüzünden benim
kullanmayacağım bir ürün.
Ki kullanmıyorum da.

Ürünü 5 üzerinden puanlamam gerekirse bu CC kreme puanım 2 >.<

Karma yağlı cilt için Rival De Loop CC krem yorumu Alice In Shoppingland,
Çok kuru cilt için Rival De Loop CC Krem yorumu Bir Varım Bir Yokum,
Karma kuru cilt için Rival De Loop CC krem yorumu Disko Topu
bloglarında okunmak üzere sizleri bekliyor!

Haftaya yeni bir ürünle 'Denedim Biliyorum' yazısı sizleri bekliyor!



6 yorum:

  1. Bende sevemedim bu kremi. Kokusu bana dayanılmaz geldi:)

    YanıtlaSil
  2. kokusu bana pastel boya gibi geliyoo! :)

    YanıtlaSil
  3. kokusu bana pastel boya gibi geliyoo! :)

    YanıtlaSil
  4. Bu kadar fazla iddianın sonu hazinmiş baştan belli oldu :)

    YanıtlaSil
  5. Zaten BB'ler ve CC'ler üstüne senin gibi lisans yapmış birinin yorumunu pek merak etmiştim, tahmin ettiğim gibi beğenmemişsin :D

    YanıtlaSil
  6. bu turuncu renk olayini neden ne bb ne de cc kremlerinde dengeleyemiyorlar, aklim almiyor ya -.-

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)