21 Haziran 2014 Cumartesi

Zet.com

Zet.com'u daha önceden duydunuz mu?
Bende daha yeni öğrendim (Sevgili arkadaşım Nejla'ya burdan selam :P)
ama şimdiden çok sevdim!

'Tasarımcıların pazar yeri' sloganı ile satış yapan Zet.com'da 
bir çok tasarımcının bir çok ürünü var.
Çanta, ayakkabı, kırtasiye, takı..
Hepsine bayılacağınız bir çok ürün ♥
Yada ben bayıldım diyebilirim! ^^






Özellikle ayakkabıların neredeyse hepsine gözüm kaldı!

Siz daha önceden duymuş muydunuz siteyi,
yoksa çoktan alışveriş bile yapmış mıydınız? :)

4 yorum:

  1. son zamanlarda yabancı alışveriş sitelerine daldığımdan yerlileri atlamışım, hemen göz atayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence çok beğeneceğin şeyler çıkacak ^^

      Sil
  2. Simdi ZET sayfasini actim inceleyecegim. "Akilli ol canimi ye" iyiymis baya, bir de o clutch i cok begendim : ) Tatli comert yorumlarin icin de cok tesekkur ederim, cok naziksin : )))

    YanıtlaSil
  3. Duymuş ve bakmıştım ama detaylı incelememiştim. Hemen tekrar bakayım özellikle de ayakkabılara :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)