9 Şubat 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Essence Lash Princess

Makyaj yapıpta rimel kullanmayan var mı?
Bu soruya kocaman bir hayır cevabı aldığımı duyuyorum.
Ben çoğunlukla bir rimele yüksek bir fiyat verip, 
6 ay sonunda bitiremeyip atma yanlısı değilim.
Bu yüzden kullandığım rimeller genellikle drugstore markaları oluyor.
Sevimli kabı ve ismi ile Essence standında dikkatleri çeken
Lash Princess rimeli sizler için hepimiz deneyelim ve yazalım istedik.

Lash princess rimel volüm vermek üzere üretilmiş bir rimel; 
yani amacı kirpiklerinizi dolgun göstermek.
Eğer kısa ve düz kirpikleriniz varsa emin olun memnun kalmazsınız.

Fırçası kıl fırçalardan ve S şeklinde.
Fırçadaki kılların bir kısmı uzun, bir kısmı kısa.
İki tarafı da ayrı ayrı denedim, pek bir farkı olmadı açıkçası.
Kirpiklerim orta uzunlukta ve kıvrık.
Benim için kirpiklerimi hafif uzatması ve verdiği dolgunluk gayet yeterli oldu.
12 liralık fiyatı ile de kesinlikle tekrar alacağım bir rimel oldu.
Ama aynı rimeli düz ve kısa kirpikleri olan arkadaşım denedi ve hiç beğenmedi.

Dediğim gibi eğer aradığınız uygun fiyatlı,
kirpiklerinize dolgunluk verecek, 
kolay temizlenen bir rimelse Essence Lash Princess'e bir şans verin.
Kendisini Gratis'lerde bulabilirsiniz.

Essence Lash Princess rimele puanım 5 üzerinden 4,5!
Kızların ürün hakkındaki yorumlarını okumak için:


3 yorum:

  1. Ambalajı çok şirin :) Daha önce bu rimel dikkatimi çekmemişti gratise gidince bir bakayım :)
    http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Bu aralar bu rimeli sıkça duymaya başladım, bilgi için tşkler ;)
    Bu arada bloğunu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :)
    Bana da beklerim, sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ambalajı çok tatlı ve en üstteki taçlı görsel nasıl şeker :) Kıl fırça hiç sevmiyorum ben, kirpiklerim inatçı biraz en iyi plastik fırçalar şekil veriyor. Yine de merak ettim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)