9 Mart 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum: Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan

Ülkemizde yaşananlar, üst üste gelen onlarca olay..
Bir kaç haftalık Denedim Biliyorum arası bu yüzdendi..
Ama her şeye rağmen yaşam devam ediyor malesef,


Maya'nın mankenliğinde, bu haftanın Denedim Biliyorum ürünü;
Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan!
Bende ki normal saçlar için olanı.

İlk olarak kuru şampuanları inceleyelim.
Son yıllarda ülkemize bir çok markanın gelmesi ve
mevcut markaların da çıkartmasıyla raflarda bol bol kuru şampuan görür olduk .
Her gün duş almak istemeyen ama saçları çabuk yağlananlar için gerçekten çok pratik ürünler.
Saç diplerine fıs fıs.. Tadaa!
Yağlı görünmeyen saçlar.

Peki Elidor bunu sağlayabiliyor mu?
Bu sorunun cevabı kocaman bir hayır!

Benim saçlarım kolay yağlanmaz,
buna rağmen 2 gün yıkanmamış saçlarımı temiz göstermediği gibi,
ağırlaştırıp bi garip hale getirdi.
Ürünü saç diplerinize çok yaklaştırmadan ve 1-2 fıs şeklinde sıkmalısınız.
Çünkü ürünü fazla yada olması gerekenden daha yakın mesafede sıktığınızda
gizlenmeyen bir beyaz tabaka oluşuyor. 
(Sizin için her şekilde denedim :D
Banyo ışığım sarı olduğu için resimlerde pek net çıkmadı, o yüzden görselsiz paylaşıyorum.)

Birde kokusu var tabi.
Şişeden kokladığınızda hoş duran koku, saçlarınıza sıktığında birden fazla gelip sizi boğabiliyor.
Hele kokuya hassasiyetiniz varsa kaçın, sakın almayın!

Ürün içeriğini incelemesek bile olur,
çünkü benim tavsiyem ürünü almamanız yönünde.
Ha, içerik iyi mi diye sorarsanız,
tabi ki iyi değil.
Elidor şampuanların malesef hiç birinin içeriği iyi değil.

Ürün bir çok kozmetikçide, marketlerde mevcut.
Hatta ben Bim'de bile gördüm.

 Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan'a puanım 5 üzerinden 1,5!
Kızların ürün hakkındaki yorumlarını okumak için:


4 yorum:

  1. Çok güzel bilgiler veriyorsunuz teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  2. Elidorun kuru şampuani heryerde görüyorum ama almaya cesaret edemiyorum maalesef.sacta Beyaz tabaka birakir diye. Onun yerine toniguy kuru sampuani kullanıyorum. Onu da tavsiye ederim :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)