6 Nisan 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum 1 Yaşında

Denedim Biliyorum 1 yaşında!
Bundan tam 1 yıl önce başladığımız bu serüvende yanımızda olan, yorum bırakan, yazılarımızı severek okuduğunu söyleyen tüm okuyucularımıza, bize ürün gönderen firmalara çok teşekkürler!
Bu yazı dizisi sayesinde çok fazla ürün deneyip yorumlama şansımız oldu. Cildimizi, isteklerini daha iyi tanıdık. Bunun yanında birçok insana da yol gösterdiğimizi düşünüyoruz, en azından sizin söylediğiniz kadarıyla!

Tam 1 yılda 34 ürün deneyip yorumlamışız, 2 çekiliş yapmışız, 1 sakladığımız gizli notu bulan izleyicimize, 1 de en çok yorum bırakan izleyicimize hediye vermişiz. 1 buluşma düzenleyip, sayısız etkinliğe katılmışız!













Bize cesaret veren, yüreklendiren sözleriniz olmasa belki bu yazı dizisi bu kadar büyüyüp gelişemezdi!

Birinci yıl dönümü hediyesiz olmazdı tabi.. Bu nedenle instagram'da bir çekiliş başlattık.



1 kişiye 1 ♥ Makeup Death by Chocolate far paleti, Essence Get Big Lashes Maskara,
The Balm Put a Lid On It Far Bazı.
1 kişiye I ♥ Makeup Ruj, The Balm Nude Dude, Eklips 5'li fırça seti.


Çekiliş şartları için Instagram hesabımıza göz atabilirsiniz! 
Instagram: @denedim_biliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)