30 Haziran 2015 Salı

Denedim Biliyorum: Balmozon Cilt Bakım Serumu

Cildimde, özellikle yanaklarımda alerjik sivilcelerden meydana gelen lekelerim 
olduğunu kaç defa yazdım ben bile bilmiyorum.
 Lekelerime yönelik kış ayında Pure Vitamin C21,5 ve  C20 Serum’u kullandığımı yazmıştım.
 Fakat yaz aylarının gelmesiyle kullanımına ara vermek zorunda kaldım ve 
lekelerime yönelik yeni bir ürün arayışına girmiştim. 
Ta ki Balmozon'un bir çok alanda kullanılabilen serumunu bulana kadar.



Peki nedir bu Ozonlanmış Yağ cilt Bakım Serumu? Kısaca anlatmak gerekirse ozon gazı ile zenginleştirilmiş zeytinyağı diyebiliriz.
Peki ozonla zenginleştirilmiş olması bize ne gibi bir yarar sağlar?
Zeytinyağı zaten omega asitleri yönünden
zengin olduğu için eski zamanlardan bu yana çok değerli bir yağ.
Ozon ile zenginleştirilmesi sonucunda da peroksitler ortaya çıkıyor.
Peroksitlerden zengin yağ, deriye sürüldüğü zaman
peroksitlerden oksijen salınır ve bu sayede 
derinin oksijenerasyonu artar.
Bu da cilt yaşlanmasını yavaşlatır, yenilenmeyi hızlandırır.*
Bu yüzden Balmozon serumun kullanım alanı da çok fazla.


Daha önceden başka bir markanın ozonlanmış yağ serumunu kullandığım 
için çirkin kokusu konusunda deneyimliydim.
Koku hassasiyeti, alerjisi yada astımı olanların anlaşabileceği bir koku değil malesef.
Koku hassasiyetim olmasına rağmen, bu koku beni fazla rahatsız etmiyor.
Ozonlanmış yağ serumu denilince akla,
yağlı, kolay emilmeyen, yapış yapış ve sivilce oluşumu yapacak bir ürün geliyor ama
kullanmaya başladığınızda yanıldığınızı anlıyorsunuz.
Sürüldükten kısa bir süre sonra emilen,
yağlı ciltlerin bile kullanabileceği,
sivilce oluşumuna yol açmayan, aksine başka sebeplerle oluşmuş 
sivilceleri söndürmeye yarayan bir serum.
Ozonlanmış yağın içerisindeki ozonid ve peroksitler
bakteri, virüs ve mantarlara karşı savunma özelliğine sahip olduğu için
sivilceli ciltlerinde gönül rahatlığı ile kullanabileceği bir ürün.
Sivilce lekelerine etkisini uzun süreli kullanım sonucunda anlayabilirim 
fakat eski deneyimlerime dayanarak işe yarayacağına güvenip, kullanmaya başladım.
3 haftalık kullanım sonucunda gözlemlerim,
cilt tonumun daha berrak olduğu yönünde.

Ben serumu başka alanlarda kullanmadım fakat,
böcek sokmaları, diş eti kanamaları, ağız yaraları,
diş beyazlatma gibi bir çok farklı alanda kullanılabilen bir ürün.



Peroksitler sıcak havada çabuk bozulabilecekleri için
buzdolabında saklanması öneriliyor.
İçerik bakımından da çok temiz,
sadece ozonlanmış zeytinyağı! ♥

Balmozon Cilt Bakım Serumuna puanım
5 üzerinden 4,5!


Kızların Balmozon Cilt Bakım Serumu hakkındaki yorumlarını okumak için:


*Bu bilgiler Balmozon'un sitesinden alınmıştır.

1 yorum:

  1. Bir arkadaşım kullanıyordu onda görmüştüm, çok memnundu. Hatta denemiştim, kokusu var ama bana da çok ağır gelmedi açıkçası. Egenin doğal zeytinyağları da gayet ağır kokar, ona alıştım belki ondandır :) Bende de var ama henüz pek deneyemedim, senin yazından sonra iyice merak ettim. Başlayayım ben de denemeye kuzum.

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)