27 Kasım 2013 Çarşamba

Melvita Güllü Duş Kremi

Genellikle hayvanlar üzerinde test etmeyen markaları 
tercih etmeye çalıştığımı biliyorsunuz.
Bu düşüncemi banyo ürünlerim içinde sürdürmekteyim.
Genellikle duş jeli yerine doğal sabunları tercih ederdim fakat
yaklaşık 1,5 yıldır kullandığım başka bir ürün daha var.

Meltiva Güllü Duş Kremi.
Meltiva markasını bilmeyenler için, genellikle organik ve ekolojik 
içeriğe sahip,Eco-Cert ve Leaping Bunny sertifikasına sahip bir marka.


Bende ki ürün işte bu.
Duşta kullanmadan önce fotoğrafını çekmek aklıma gelmediği için 
kendi sitesinden aldığım görseli kullandım.
Ürünün içeriğinde SLS'de bulunmamakta,
ki bu da bu ürünü seçmemin bir ayrı sebebi.*

Ürün gül yağları, çiçek özleri içermekte ama kokusu pek
güle benzemiyor. Anlatamadığım
değişik bir çiçeksi kokuya sahip ama beni rahatsız etmiyor.
Zaten kokusu pek kalıcı değil, kullandıktan sonra gidiyor.

Benim gerçekten sevdiğim bir ürün oldu.
Önceden Melvita'nın İstanbul'da mağazası vardı ama artık yok.
Ben ürünü tekrar Güney Kore'ye gittiğimde Seul'den bulup aldım.
Melvita ürünleri Naturisimo 'da satılmakta fakat
bu üründen bulamadım.

Eğer sizde temiz içerikli bir duş jeli arıyorsanız
size Melvita'yı öneririm ♥

*İçerik ise şu şekilde:

Aqua [Water], Glycerin*, Rosa Damascena Flower Water*, Decyl Glucoside, Caprylyl/Capryl Glucoside, Coco-Betaine, Disodium Cocoyl Glutamate, Xanthan Gum, Sodium Lauryl Glucose Carboxylate, Sodium Sheabutteramphoacetate, Tilia Cordata Flower Water*, Parfum [Fragrance], Lauryl Glucoside, Potassium Olivoyl PCA, Sodium Chloride, Sodium Cocoyl Glutamate, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Glycerin, CI 77891 [Titanium Dioxide], Sorbic Acid, Lecithin, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Rosa Canina Fruit Oil, Geraniol**, Linalool**, Glyceryl Caprylate, Glyceryl Stearate, Potassium Sorbate, Rosa Gallica Flower Extract, Silica, Tocopherol, Citronellol**, Limonene**, Alumina, Citric Acid, Sodium Phytate, Rosa Damascena Flower Extract*.

6 yorum:

  1. keşke daha kolay ulaşılabilen bir yerde satılsaymış ama! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşkee :( Bende alamayacağım artık galiba :/

      Sil
  2. Melvitanın seyahat boyu olarak tonik,nemlendiri ve yüz yıkama jelini kulladım epey memnun kaldım. Banada eşim yurtdışı seyahatinde getirmişti yazın..Siteyi bir inceleyeyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ürünleri gerçekten güzel Melvita'nın.. Keşke mağazası kapanmasaymış

      Sil
  3. Güzel görünüyor gerçekten, denemek lazım.
    denizsaatcioglu.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)