5 Kasım 2013 Salı

Yazdan Kışa Ufak Değişiklikler

Mevsim değişimi demek, makyajımızın da değişime uğraması demek!

Peki sonbahar ve kış aylarındaki ufak değişiklikler neler mi?


Parlak ve buradayım diyen ruj renklerinin yerini, mat ve nude tonlar,

BB kremin yerini fondotenler,

Sedefli farların yerini mat farlar,

Bronz allıkların yerini ise ustaca yapılmış kontürlemesi almış.

Makeup.com'a göre makyaj çantanızdaki ve makyajınızdaki değişiklikler bunlar..

Peki siz sonbahar ve kış için makyajınızda ne gibi değişiklikler yaptınız?
Haydi bizimle paylaşın! ^^

18 yorum:

  1. toprak tonları farlar top oldu bende ama bb den vazgecemiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Parlak allıklardan vazgeçesim yok ama rujlarım değişti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlla bir yerde değişiklik oluyor zaten mevsimlerle birlikte :)

      Sil
  3. sonbahar ve kış için bendeki değişimlerde şöyle: bb kremlerin yerini fondötenler aldı.çok açık renk gloss,rujlar ve ojelerin renkleri koyulaşmaya başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde nedense havaya inat renkli renkli oje süresim geliyor hep :D

      Sil
  4. rujlarda koyu bordo renklere geçiş yaptım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bordolar ♥ Pek kullanamıyorum ama bayılıyorum bordo rujlara :)

      Sil
  5. Evt, iki aydır değişenlerimin yazısını yazacağım ancak hala yazamadım. :/ Benim değişikliklerim renklerden çok yapıdan kaynaklanan farklılıklar. Yağlı ciltlere uygun ürünlerim kalkıyor, biraz daha nemlendirici ürünler geliyor yerlerine. ;) Renk konusunda ise biraz sabit fikirliyim. Genelde aynı tonları kullanırım. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki bu yazı, değişenlerini yazmana yardımcı olmuştur^^

      Sil
  6. Rujlarda ve ojelerde kırmızı bordoya ağırlık versem de aslında benim için pek bir şey değişmedi canım.

    YanıtlaSil
  7. Hollandada her zaman sonbahar ve kis oldugu icin pek bi degisiklik yapmama gerek yok :) Fakat kisa girerken daha cok rujlarimi pembeden kirmizaya ceviriyorum :) Goz makyajimi biraz daha dumanli yapiyorum onun haricinde hersey ayni kaliyor bende :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ama o ne kadar kötüymüş, yaz ve ilkbaharı kim çaldı :'(

      Sil
  8. Ben hep aynı ürünleri kullanıyorum :D zaten pek de makyaj yapmıyorum.

    YanıtlaSil
  9. ben de rujlarda biraz daha koyulara, bordomsu renklere geçtim:))) ama farlarım hep toprak rengi şeftali benim onlardan bir türlü vazgeçemiyorum:P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toprak renginden bende vazgeçemiyorum♥

      Sil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)