22 Mart 2011 Salı

Ahh Ahh :(

Çok sevgili minnoşlarımmmmm...Uzun zaman oldu ne yazabiliyorum ne de girip bloglarda dolaşabiliyorum...Çok sevgili bilgisayarımın bozulmasıyla kendimi kampa aldım ve deli gibi ders çalışıyorum..Eee ayın 30'unda dahiliye stajım başlıyo ve elimde çalışmam gereken yaklaşık 800 sayfalık bir kitap var bunun dışında 1 tane araştırma ödervim ve 1 tanede bilimsel araştırma-çalışmavari bişeyim var..Hasta oldum olucam sanki,boğazım falan acıyo..Burnum gene kanamaya başladı,sivilcelerim desen ohh meydan tamamen onlara kalmış gibi her yerden pırtlıyolar..Evet evet bu kadar acı çekiyorum.Öğrenci olmak zor şey şekerlerim sanki ya :((

Hepinizi kocaman seviyorum,bilgisayarım düzelince hepinizi okucam bol bol yorum yazıcam...Ama şimdilik koskocamanca öperim ve bana acıyıp dua etmenizi isterim...MUAHHH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)