3 Nisan 2011 Pazar

Pazar Şekerleri

Bilgisayarımı aldım ve hemen bloglara dadandım bilee :))Nası özlemişim ama anlatamam ama blogların kapatılmasından sonra baya bi duraklamış burası...Olsun ben genede çok seviyorum ve bırakmaya hiç niyetim de yokk!!Çok özledim sizleriii!!

Nisan'a girdik ama havaların baharı pek taktığı yok sanki..Ankara yağışlı yağışlı ve yağışlı gözüküyor..Ama ben renk renk sevimli ayakkabılar giyip çıkmak dolaşmak istiyorum (sınavlardan ve stajlardan mümkün olmuyo ama ...)

Renk renk sevimli pabuçlarla gününüz güzelleşsin tatlişkolarım,öperim kocamannn!!! <3





















2 yorum:

  1. Yukardakilerden bi kısmını giysem kesin " giyelim güzelleşelim"" moduna girerim zaten:D Bi süredir çizme giymeyi şiddetle reddediyorum babete geçtim Bile:D az kaldı sabredelim Ankaranın güneşli günlerine:D

    YanıtlaSil
  2. çizmeye hayırr!!ben dünkü yağmurda bile babetliydim o derece sıkıldım artık çizmelerden ya:)) günlük güneşlik ankara istiyoruzz!! ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)