10 Nisan 2011 Pazar

Artık Bahar Gelsin İstiyorum

Nisan ilerliyor ama havalar gittide soğuyor...Bide hala küresel ısınma diye birşey yok diyolar ve dünyayı mahvetmeye devam ediyorlar/ediyoruz...Neyse bu konuya girersem ben asla çıkamam...Artık bahar gelsin çiçekli böcekli meyveli uçuş uçuş elbiselerimizi,rengarenk ayakkabılarımızı giyelim.Özgürce gezip dolaşabilelim.Ama nerdeee,hala mont giyiyoruz ya :'(

İçimdeki özlemi yine ve yeniden resimlerle ortaya koymak istiyorum...Sizi seviyorum...








3 yorum:

  1. evet ya artık bahar gelsin yaz gelsiiin.. tüm mağazalar sezonu açtı ama giyilicek hava yok =(

    YanıtlaSil
  2. yeni sezon alıyorum ama dolabımda bekliyo yavrucaklar..en azından mont giymiyorum diye seviniyodum artık ona bile sevinemicem :/

    YanıtlaSil
  3. yukardakilerin hepsi gelsin! bahar da tabiii:D
    Ama yukardakiler gelse daha iyi olur:P:P

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)