30 Nisan 2011 Cumartesi

Bir Varmış,Bir Yokmuş

(Baştan uyarıyorum,düğüne bayılmam sebebiyle felaket uzun ve resim dolu bir post oldu :) )

İşte gerçek bir peri masalıydı bugün ki düğün...Tek Harry kaldı bakalım onu kim kapcak :))

Artık Cambridge Düşeş'i olan Kate'in gelinliği heralde en çok merak edilen kısımlerdan biriydi.Kim tasarladı,nası bişey derken düğün günü geldi çattı ve tüm merakımızı gidermiş olduk.Gelinlik Mc Queen tasarımı,tasarımcısıda Sarah Burton.Gelinliğini bende çok beğendim,hatta bayıldım bile diyebiliriz(Biraz Grace Kelly kokuyordu ama olsun,Grace'e bayılmayan,onun gibi olmaya çalışmayan mı var aramızda)..Danteller,kuyruk derken benim aklımı aldı^.^

Gelinimiz makyajını kendi yapmış,saçlarını topuz yapmaktan vazgeçip açık bırakmış ki bence en iyisini yapmış.Maniküründe Essie ve Bourjois oje kullanılmış gibi küçük detaylardan sonra asıl gelinliğin işçiliğine gelelim.Elde yapılan gelinlik için devamlı iğneler değiştirilmiş,yarım saatte bir işçiler ellerini yıkamış ki gelinlik kirlenmemiş..Ve buket,bence çok hoştu niye o kadar insan eleştirdi hiç bir fikrim yok..Allah aşkına kızın ne almasını bekliyodunuz eline??? :)

Tacı olsun duvağı olsun benim o kadar hoşuma gitti ki daha başınızın etini çoook çoook fazlasıyla yiyebilirim :)






Bu arada kardeşi Pippa'nın harika elbisesi de Mc Queen tasarımı..Ama kardeşi bir İngilize göre çok esmerdi sanki :)


Pippa'yla beraber Kate'in arkasından yürüyen miniklerde pek bi şekerdi doğrusu...

Kelleşmesi dışında hala beğendiğim William'da bence her zaman ki gibi yakışıklıydı :)



Bunların dışında Kate gerçekten de çok mutluydu bence çünkü sırıtmasına engel olamıyordu.William'da  çok heycanlıydı zaten kilisenin girişinde ellerini ovuşturuşunu hepimiz izledik :)

Davetliler ve şapkaları da bir diğer insanın aklını başından alan noktaydı açıkçası ;)












Kız tarafı da pek bir güzeldi doğrusu..Kate'in annesi çok sevdiğim renklerden biri olan bebek mavisini gerçekten güzel taşımıştı.Şapkasıda gayet güzeldi <3

Bu kadından zaten hiç haz etmiyorum,şapkasını da hiç beğenmedim :)
Keşke Leydi Di olsaydı da herkese zerafeti gösterseydi diyorum.Oğlunun düğününü bile göremediği yetmezmiş gibi bu kadın anneleri yerine oradaydı ya ben kendim sinir oldum o derece :)

Düğün iyiydi hoştu güzeldi ama sıkıcıydı ya..Ben bile izlerken çok sıkıldım ordakileri düşünemiyorum bile...

Düğün bittikten sonra benim asıl beklediğim kısıma sıra geldi.Üstü açık at arabasında saraya gitme tabiki de ;)



Bunlarda toplu aile fotoğrafları :)




Daha sonra saraydan süslü gelin arabalarıyla ayrılan taze evli çiftin arabasını haylaz Prens Harry'nin süslediği kulağımıza gelen söylentiler arasında şekerlerim ;))



Düğünden sonra yemekte gene çok zarif bir kıyafetle karşımıza çıktı yeni düşeşimiz..Ya da daha doğrusu ikinci gelinliğiyle..




Düğün sonrasını da paylaşıp acınıza son vericem...


Evvettt...Bitirdim umarım sizde sonuna kadar gelebilmişsinizdir..Beğendim mi böyle cılkını çıkarıyorum ama napabilirim :)
Aslında hiç düğünümü düşünmem hatta evlenmeyi bile düşünmüyorum ama dayanamadım :)

Öperim hepiniziii ^,^

4 yorum:

  1. ingilizlere kötü giyiniyo diyolar ama bence gayet şıklar.. :D

    YanıtlaSil
  2. ben nedense bayılıyorum zaten ingilizlere ve ingiltereye....hatta büyük britanyaya <3

    YanıtlaSil
  3. waowww doyurucu bir post olmuş bir çırpıda okudum aklına fikrine ellerine sağlık=))

    YanıtlaSil
  4. yaşasın sonuna kadar gelebilen harika bir takipçi daha :)))
    teşekkür ederim <3

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)