13 Nisan 2011 Çarşamba

Neler Giyicez?

Haydi gelin sizinle gelmeyen baharın ve yazın trendlerine bakalım...İlk önce tüm trendlere bir göz atalım sonra ben hepsini size tekk tekk bol resimlerle örneklendiricem-bi an kendimi ilkokul öğretmeni falan sandım moda girdim bozmayın lütfenn :))

SS11'de tarih tekrar tekerrür edicek ve bizlere bu sefer 60'lar ve 70'leri getirecek..Puantiye,platform topuklar,çiçek çocuk olucağımız için floral desenler ve doğa ananın bize verdiği renkleri kıyafetlerimizde kullanma..Boho chic tarzında uçuş uçuş uzun etekleri de sakın unutmayın ama ;)


Daha daha neler var derseniz Colour Block yani rengarenk giyinme..Ki bunu artık hepimiz biliyoruz değil mi bayanlar..Ve renkli giyinmek demişken sakın bu sezon neon renklerden de korkmayın,çünkü onlarda bizimle;)


Üniversiteli/kolejli görünüm bu sezon kullanılan trendlerin arasında mevcut fakat bizim daha çok sevdiğimiz bir trend varken buna pek laf düşmez..Nelerden mi bahsediyorum??Tabiki de çizgilerden..Sizin aranız nasıl bilmem ama ben bayılıyorum.Moda olsun olasın hayatımın vazgeçilmezi olan çizgiler yaşasın ki bu sezon hepimizin hayatına girmek için yer aldılar ve tabiki de neredeyse bütün giyim firmalarının ürünleri arasında her bütçeye uygununu bulmak kesinlikle mümkün.


Bunun dışında birçok koleksiyonda yer verildiği üzere Styleboom'un da adlandırdığı üzre çin porseleni etkisi.O benden daha iyi anlatıyor bu yüzden bu konuda ona danışmayı sakın unutmayın;)


Uzun zamandır bizimle olan dantellere bu sezon birde makromeler eşlik edicek.Yüksek bel ve geniş paça pantolonlar,püsküller,maksi elbiseler,tulumlar,bel çantaları,takunyalar,kısa topuklar,kedi gözlükleri gene bu sezon bizimleler..Birçoğuna gitme hep bizimle kal demek istiyorum ama biliyorum ki onlar tekrar tekrar ve tekrar gelicekler zaten..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)