27 Nisan 2011 Çarşamba

Alınabiliteliler

Madem yurt dışından alışverişimizi engellediler bizde Türkiye'den uygun fiyata alınabilecek ürünlere yönelelim haydi kuzularım...Ben size bizzat kendi tarafımdan onaylı ürünleri sunucam tabiki de ;))

Öncelikle Watson's ürünlerine göz atalım haydi

Pure Beauty seyahat boyu yüz ovucusu yada scrub..Bu ürünün normal boyundan niye gelmiyor bilmiyorum ama şu küçücük şey bile size 1 ay yetiyor,haftada 1-2 kullanımla..Ben hatta biz (annem ve birçok arkadaşım) bu ürünün bağımlısı olduk.Şimdiye kadar birçok scrub denedim ama bu hem uygun fiyatlı hemde gerçek iyi ;)


Watson's onarıcı bakım serisinden yoğurtlu şampuanı ve bakım kremi yada üzerinde yazdığı üzere vax'ı..Benim yoğurtluyu seçmemin nedeni bunların kıvırcık saçlara göre olması.Daha 4 tane daha çeşidi var, kendinize en uygununu seçin.Gerçekten de dediğini yapan,kokusu güzel ve kalıcı olan bir seri bu ;) Kesinlikleee öneriyorum..


Evet kabul ediyorum ilk başta şisesine kanıp aldım fakat sonradan beni pişman bırakmayan bir ürün.Vanilya çiçekli bu vücut losyonu gerçekten hoş kokuyor ve iyi nemlendiriyor..Devamlı TBS kullanan ben artık ağır ağır vazgeçiyorum sanki :))

Bu body polish ve bir tane daha olan ama fotoğrafını bulamadığım body polish.Gerçekten çok güzelsiniz ve harika kokuyorsunuz.Ben her banyoda artık neden olduğunu bile bilmediğim feci bir takıntı sebebiyle vücuduma peeling yapmadan çıkmıyorum çıkamıyorum ve devamlı TBS çilekliyi kullanırdım.Bir gün bunlardan aldım ve kesinlikle bayıldım!!!Kokuları desen daha dayanıklı,içindeki paçalar desen daha iyi..Kesinlikle bunlarda harikalar;) (tamam bunlar dediğimin farkındayım ama siz orda bir tane daha fotoğraf var diye kabul edin,hani şu küçücük seyahat boylarıda var,kivilisi çileklisi falan var işte onlardan bahsediyorum ;))

Ve Organica Story..Yeşil elmaya bayılırım ve kokusu da favorilerimdendir.Geçen yıl bu serinin çıktığını görünce hepsini aldım :D Ve hiç pişman değilim.Siz nasıl güzel kokuyorsunuz öyle yaa???!!Ve gerçekten de işlerini başarılı bir şekilde yapıyorlar...

Bunu dışında daha denemek istediklerim var..Mesela ne mi??


İşte bu BB kremler.O büyük furyada bende kendime e-bay'den almıştım ve beğenmiştim bb'leri.Fakat artık tek bb'yle 1 kargo hakkımı harcamak istemiyorum ve bunları denemek istiyorum.Aranızda deneyen varsa bana nasıl olduklarını söyleyebilir mi acaba?? :))

Daha benim kullandığım fakat sitede resmi bulunmayan birçok şey mevcut.Daha sonracığıma Rimmel markasıda Watson:'s da var ve Rimmel'de genel olarak kaliteli ve uygun fiyatlı...

Yani kısaca anlayacağınız Watson's gerçekten iyi,uygun ve kaliteli.Gönül rahatlığıyla gidip deşip,karıştırıp alabilirsiniz...

Bütün görselleri Watson's ın kendi sitesinden aldım,daha fazla bilgi için lütfen tıkk ;))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)