16 Nisan 2011 Cumartesi

Colour Block

Artık bunu herkes biliyo,bilmeyenimiz kaldı mı acaba??Turuncu haricinde bütün hepsini giyebilirim benim olsun isterim!!Birde şimdi nude renklerle neonların uyumu söz konusu fakat ben niyeyse pek sevemedim...Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz peki cancanlarım??



















Evet gene ayakkabılar...Ben pek renkli giyemediğim için colour block olayını pabuçcuklarla sağlıyorum;) Böylesini daha çok seviyorum çünkü ne giyerseniz giyin birden canlandırıyo ;))

1 yorum:

  1. bu trendi ilk kez ZET'te okumuştum. Hoşuma gitmişti açıkcası. Başta iki renkle başlamak daha mantıklı geldi bana. Sıcak ve soğuk 2 renkle. Denedim bile:D Turkuaz ve çingene pembe:D
    Ha bi de 3 renkten fazla olmamasaına dikkat etmek gerekiyormuş:D

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)