22 Temmuz 2011 Cuma

Denedim


Dove ısıya karşı koruyucu saç spreyi sanki pek bi işe yaramıyor.Saçlarım çok uzun oldukları için saç kurutma makinesı kullanmadan çok uzun sürede kurudukları için yaz kış demeden kullanmak zorunda kalıyorum.O yüzden bende bu ürünü almaya karar vermiştim çünkü fiyatı çok uygundu ama hiç gerek yokmuş.Bu ürünü saçlarım ıslakken fazla suyunu alıp kullanıyordum.Kullananların bir çoğu kuru saça uygulanınca yapış yapış yaptığını söylemiş zaten.Bana önerebileceğiniz başka marka var mı acaba ısıya karşı koruyucu olarak?

Watsons Superdrug kakaolu vücut yağı.Bunun kokusundan pek hoşlanmadım ama asıl favorim erikli ve vişneli olan.O kadar harika kokuyor ki en hızlı bitirme konusunda kendi rekorumu kırdım.Nemlendirmeleri iyi fakat kokuları kalıcı değil ama hangisinin kalıcı ki zaten :/

Rimmel Lash Accelerator rimel.Dediklerine göre bu rimelin özelliği:
''Kirpiklerinizin güçlenerek büyümesine yardımcı oluyor. Uzun ve son derece güçlü kirpikler sağlayan GROW-LASH Kompleksi ile Kirpikleri % 80 daha uzun gösteren Rimmel Lash Accelerator, devamlı kullanım ile daha güçlü ve daha dolgun bir görünüm kazandırıyor.''muş.Yaptı mı peki?Hayır..Yaklaşık 3-4 aydır kullanıyorum emin olun hiç bişey yapmadı.Bunun dışında güzel bir rimel ama.Pek dolgunlaştırmıyor fakat uzatıyor.Zaten ben de rimellerimden bunu beklerim ;)




Bir anlık istekle kendime bundan aldım sadece bir kere denedim kullanamadım ve bi kenara attım.Anladım ki benlik değil pek, satmayı düşünüyorum zaten.Aslında gayet güzel bir şey ama kullanabilene.


Bunu daha denemedim ama kesinlikle denemeyi düşünüyorum hem de hemen şimdi..Hepinizin kesinlikle okuduğunu bildiğim Stil Direktörü'müz Eda, benim çok beğendiğim panter emel tırnaklarını paylaşmış ve bende onları kopyalıcam.Umarım benimkilerde böyle güzel olur :))

Hafta sonundan sonra çok hoş yazılarla gelicem kuzular çünkü yarın benim doğum günüm ve kısada olsa tatile gidicez...Hepinizi kocaman öperim!!!Muahhh!!!

3 yorum:

  1. dove ısıya karşı koruyu saç spreyi hiç bir işe yaramaz:) Bu konuda en etkilisi john frieda'nın serumu , o bile saçın %70'ini koruyor diyebilirim:)

    YanıtlaSil
  2. Aklımın bir köşesine yazdım onu o zaman ;))

    YanıtlaSil
  3. Canımsın alasını yaparsın eminim dene bebek haber et bana kaçırmak istemem mucx

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)