30 Temmuz 2011 Cumartesi

Olsen'lerin Toms'ları

Başlık çok mükemmel oldu farketmedim sanmayın sakın ama aklıma bişey gelmedi :D

Olsen kardeşlerin tasarımla uğraştığını biliyoruz, The Row diye de bir markaları var bilmiyorsanız, ama şimdide Toms için 3 adet ayakkabı tasarlamışlar.


Şu üç çirkin ayakkabı kaşmir ve italyan yününden hazırlandığı için fiyatları normal Toms'lardan daha fazla. (140-150 $ arası)

Çok merak ediyorum acaba bunları Olsen kardeşler giyicek mi?Keşke kendi tarzlarına uygun şeyler tasarlasalardı da bizde beğenseydik.

Bana göre çirkin olan şu ev ayakkabısı kılıklı Toms'lar sizce nasıl??

Pişt:Yakında bu blogda, The Row markasının yeni çantaları ;))

Pişt2:Tırnaklarıma şeffaf oje sürüp sime batırdım, çok sevimli oldular bakmaktan kendimi alamıyorumm :D

Hepinizi kocaman öperim!!!Muahhhhh!

4 yorum:

  1. Kesinlikle coook cirkinler:) su uc cirkin ayakkabiyla baslayan cumleye cok guldum:)

    YanıtlaSil
  2. ben de beğenmedim :) patik gibi... erkek terliği gibi... ilginç :)

    YanıtlaSil
  3. @AlışverişDellysi evde giymek için bile almıcağım çirkinlikte olunca o cümleyi yazmakta kendimi tutamadım :)

    @Dream ayarı tutturamamışlar napsak napsak derken bu çıkmış ortaya bence :D

    YanıtlaSil
  4. bu nedir yahu:S:S çok biçimsiz stilden uzak... Daha yaratıcı olabileceklerini düşünüyorum. ( çantlar için de:S)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)