24 Ağustos 2015 Pazartesi

Denedim Biliyorum:Rival de Loop Style & Care Jel Mascara

Saçlarım kıvırcık olduğu kadar, malesef kaşlarım da kıvırcık.
Bu da her zaman kaşlarımı sabitlemek için bir şeyler kullanmam anlamına geliyor.
Genellikle Bengüş'ümün hediyesi Anastasia Brow Genius Kit'i kullanıyorum.
Kitin içerisinde bulunan waterproof jel sayesinde
her koşulda bozulmayan kaşlarım oluyor.
Fakat bazen Anastasia'yı kullanmak için vaktim olmuyor,
çünkü kullanımı biraz zahmetli.




Vaktim az olduğunda hızlı bir şekilde bir
kaş farı ile kaşlarımı dolduruyorum ve dediğim gibi,
her koşulda bir sabitleştirici kullanmak zorunda kalıyorum!
Burada devreye Rival de Loop Style and Care Gel Mascara giriyor.

Farklı fırçası sayesinde hem kaşlarınıza hem de kirpiklerinize kolaylıkla
uygulama şansı veriyor.



Tarak şeklindeki kısmıyla kaşlarınıza uygularken tarayıp
kolaylıkla şekil verebiliyorsunuz.
Kirpiklerinize uygulamak isterseniz de,
rimel fırçası gibi olan taraf ile uygulama yapabilirsiniz.
Ben ürünü sadece kaşlarım için kullanıyorum.
Özellikle işe giderken tam bir kurtarıcı oluyor ve bozulmadan kalıyor.
Günde yaklaşık 12 saat çalışıyorum ve
makyajım cildimde en az 13 saat kalıyor.
Ee haliyle insan o kadar saat bozulmayacak bir ürün arıyor.
RdL jel maskara waterproof bir ürün değil,
ama bozulmadan kalıyor.

İçeriğindeki hayvar ve pantenol içeriğinin 
pek etkisini görmedim;
işin aslı ne işe yararlar ondan bile emin değilim.

RdL Style and Care Gel Mascara'nın fiyatını tam hatırlamıyorum
ama en fazla 10 TL civarındaydı.
Ürünü sadece Rossmann'larda bulabilirsiniz.

Benim Rival de Loop Style and Care Gel Mascara'ya puanım 5 üzerinden 4!

Kızların Rival de Loop Style and Care Jel Mascara hakkındaki yorumlarını okumak için:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)