13 Ağustos 2015 Perşembe

Kendall Jenner'ın Tonu

Kendall Jenner...
Tanımayanınız, bilmeyeyniniz kaldı mı?
Üvey ablaları Kardashian'ların yolundan giden,
gitgide daha da ünlenen ''manken'' kızımız,
son olarak Estee Lauder'in marka yüzü olarak karşımıza çıkmıştı.

EL'in tanımlamasına göre Kendall
modada ilham perisi,
bir 'It-Girl',
bir Instagram fenomeni..

Ve geçtiğimiz günlerde Estee Lauder'in en sevilen ruj serilerinden 
birisi olan Pure Color serisinde kendine özel bir tonu olan ruj piyasaya çıktı.
Ülkemizde sadece online olarak satışta olan ruj,
EL tarafından 'Biraz nar çiçeği, biraz turuncu tonlarında;
mat ve tamamen Kendall.' sloganıyla satışta.


Ben fiyatınında normalden daha farklı olmasını beklerdim 
ama normal Pure Color serisiyle satış fiyatı aynıymış.
Her yerde bulunabilecek bir ton,
artık modası geçen mat ruj...
Eğer fazla Kendall sevginiz varsa belki sahip olmak
isteyebilirsiniz ama benim herhalde asla almayacağım bir ürün kendisi...

Fotoğraflar Estee Lauder'den alınmıştır.

4 yorum:

  1. gerçekten ya, hiçbir özelliği yok ne renginin ne de gördüğüm kadarıyla yapısının... pazarlama stratejisi...

    YanıtlaSil
  2. güzel bir renk mac den lady danger var bende çok benzettim ona şu anda..

    YanıtlaSil
  3. kardasian'lardan nefret ediyorum, koca popolarıyla kendilerini birşey sanıyorlar..

    YanıtlaSil
  4. Renk güzel de böyle bir reklam yapacak kadar değil :)

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)