12 Kasım 2010 Cuma

Claries Oje Haul

Claries'in ojelerine bayılıyorum.Hem sürümü rahat hemde ikinci katta şişedeki rengini veriyor ve iyi dayanıyor.Cepa'ya gitmişken Claries'e uğramamak olmazdı.Eee oraya gitmişkende oje almamak olmazdı değil mi ama...

Sağdan ilk iki oje Rossmann'dan alınma.Rossmann'ın kendi markalarından biri olan Rival de Loop Berlin diye bi markaya ait.Gri olanı sürdüm,sürümü biraz zor gibi geldi bana ama iki katta rengini buldu,ben beğendim.Diğeri ise top coat.Bide bunu deniyim diye aldım,bakalım nası çıkcak.

Claries mat oje serisi çıkartmış.Pek renk seçeneği yok ama Sevil'in matlarından daha fazla çeşit olduğu kesin.Ve hem Sevil'in hemde Claries'in ojelerini (belki de bütün makyaj malzemelerini) Ataç Kozmetik adlı bir firma yapıyor.Sevilden 7 liraya alıcağıma,Claries'ten 3 liraya almayı tercih ediyorum çoğunlukla.Aslında elimde matlaştırıcılarım var ama merak edip iki tane mat ojede aldım.Tamamen merak yanii :D

Sağdan 3.,4.,5. ojeleri daha öncede kullanmıştım bunlar ikinci şişelerim.Claries'e gidip gelip bakıyodum bu renkler gelmiş mi diye sonunda buldum..Hatta tırnağımda 3. renk vardı iki kişi ojenizi nereden aldınız diye sordu.Bence çok güzel bir renk ama tabi ki kullanabilecekseniz.

Claries'in ojelerinden hep memnun olduğum için bunlarında iyi çıkacağına eminim niyeyse(çok kesin konuştum ama neyse :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)