8 Kasım 2010 Pazartesi

Herşeyler

Vizelerim yaklaştı yaklaşıyo derken geldiler bileee..Aslında tek korktuğum biyoistatistik..Kahretsin ki çok iğrenç bi ders yaa,hemde 2 dönemlik bi ders,kalmazsam iyidir açıkçası :D

Vizeleri bi kenara bırakırsak şu aralar ojelere takmış durumdayım ve Chanel'in Riva'sını istediğime karar verdim ama bunun için önce elimde biraz para tutmam lazım,şu sıralar muhteşem bi mali krizle uğraşıyorum ama er geç benim olucaksın,muhahahaa :))

MTV Avrupa Müzik Ödülleri gerçekleşti,kırmızı halı kıyafetleri falan filan ama benim gözüm gene bizim Little J 'ye yani Taylor Momsen'e takıldı.O ne haldir bebeğim ya,bu kız cidden giyinmeyi öğrenemicek hiç bi zaman..


Giyinmeyi bilmiyo demişken Rihanna'nın elbisesine bayıldım(Bu arada elbise Marchesa).Aslında Rihanna'nın şöle doğru düzgün giyinen halini görmeyeli baya olmuştu,sevdim..Ama tabiki de o ucuz peruk gibi görünen saçı hakkında tek kelime etmek istemiyorum.


Oje demişken Orly ilkbahar koleksiyonunun fotoğrafını yayınlamış,soldan ikinci hariç hepsini beğendim.Benim olabilirsiniz hepinizzz :)


Öptüm hepinizi,bana başarılar dileyin bilhassa biyoistatistik için...Çoook korkuyorum çünkü..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)