22 Kasım 2010 Pazartesi

Dönüş...Ne Kadar Zor Olsada

Bayram bitti...Koca 9 günlük tatili yedim(k) bitirdim(k)...Aslında ben daha devam edebilirdim,evimde ailemin yanında mutlu mesut kalmaya.7 saatçik yolculuğun ardından gene geldim Ankara'ya.Tatilde de hiç bişey yazamadım maaile hep beraberdik,laptopu sadece bikaç kere açabildim oda az da olsa ders çalışmak için(sanki çokk çalıştım yaaa :)) Umarım bayramınız iyi geçmiştir canlarımmm :)


Aslında yazcak çoook şey birikti,hadi ben ağır ağır onları yazıyım :D

Bayramda tırnağımda Urban Outfitters oje vardı,iki katta rengini çok güzel belli etti.Üstüne bide koruyucu sürdüm,4 günün sonunda bile hiç birşey olmamıştı ojeye maşallah,ben artık sıkıldığım için sildim ojeyi..

Aslında şisede renk bu kadar pembemsi-morumsu durmuyo,şişesinin fotoğrafını çekmeyi unutmuşum o yüzden sitesinden aldım..

Ben bu kıza bayıldım,kendi zaten çok sevimli bide kıyafetleri de çok hoş...(kaynak:stockholmstreetstyle )



Harry Potter'ın vizyona girdiği ilk gün hemen izlemeye gittim.Benim için bi devir kapandı kapanıyo Harry Potter konusunda.Ben kitaplarını ilkokul ikinci sınıfta okumaya başladım,şu anda üni ikinci sınıfayım ve hala seviyorum,sevmeye de devam edicem HP'yi.Ama Emma bebeğim naptın sen demekten kendimi alamıyorum.Londra'daki galada ve basın toplantısında giydiklerini beğenmiştim ama ya o New York galasında giydiğin uzun saten gecelik-vari Calvin Klein elbiseye ne diyeceğimi bulamadım.Bi uyaran olmadı seni Emma demekten kendimi alamıyorumm...


Şimdilik sizi öpüyorum,vizelerim bayramdan sonra kaldığı yerden son hızla devam ediyo çünkü...Hepinizi kocaman öptüm 


MUAHHHHHHHHHHHHHHHH

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)