27 Ekim 2012 Cumartesi

Başıma Çorap Örüldü-1

Bayramlarda bayramlık almak için ailelerimizle gidip yeni kıyafetler aldığımız günler geçmiş olabilir.

Ama bu bayram benim için başka bir heyecan vardı:

Daymod'un gönderdiği harika çorapları sanki yeni bayramlıklarımmışcasına giymek!! ^.^
Daymod bu sezon o kadar güzel çoraplar tasarlamış ki, ilk önce hangisini giysem, bu çoraplarla hangi elbisem daha güzel yakışır diye düşünmek çok zevkliydi..

Bayram için evime geldiğimden dolayı, güzelim Ege havası hala ılıktı.. Bu yüzden ilk gün için seçtiğim çorap arka tarafında büyük bir süpriz barındıran ''Love'' çorap oldu..




Çok güzel değil mi?? :)

Eğer ten rengi çorap giymeniz gerekse Daymod'un Love modeli gibi farklı ve güzel bir çorap tercih edebilirsiniz..

Kocaman öperimm!!

15 yorum:

  1. aiy cici etek de giyilmiş! :)
    ben de ilk bundan başlamayı düşünüyodum bi kere daha pişti olucakmışız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet.. Baktıkça seni hatırlıyorum :D
      İyi ki giymemişsin!! :P

      Sil
  2. Kuzu, ne güzel bir çorapmış o öyle :) Sen de güzel ama benim tombul bacaklarımda o kadar güzel durmaz :) zayıflayayım ben de alcam, bana ne :)

    Yalnız bu Day Mod çoraplar ile ilgili şikayetim var, belki yetkililer okur; daha tam net bütün çoraplarının nerede satıldığını keşfetmiş değilim, geçen kış hiçç rastlamadım mesela bir satış noktasına.

    Blogunu da duyuru amacı ile kullandım, kusura bakma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm :* Sana büssürü çorap alıcam ben o zaman!! :D

      Daymod.com'da online satışı mevcut.. Bunun yanı sıra biraz reklama girecek ama Koray ve Nüsh'lerden satın alıyordum ben :)

      Sil
  3. Heey Minik! Bu corap sahane sahane! Love^Love! Hem de bordo etekle, hem de topukluyla, hem de pek zarif bi halde. Seni boyle gormek cok mutlu etti beni<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablacığımm <3
      Bende çok sevdim çorabı.. Sadece çorapta değil hayatımız hep aşk, sevgi dolu olsun!! :)

      Sil
  4. ayyy ben çok kıskandım ama bu çorabııı! yarın ben de mi giysem kiii!!! çok da ciciş olmuşsun sennn yerimmm!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hihihi ^^
      Yaşasın çorap kardeşliği!! Sizin kombinlerinizi merakla bekliyorummm!!

      Sil
  5. Aman pek bir sevgi dolu kombin olmuş:) Bayıldım!

    YanıtlaSil
  6. Ooo cok zarifmis bu. Arkadan tek cizgi duran coraplara bayilirim, bordo etekle cok hos olmus

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bende çok sevdim :)

      Sil
  7. supermis..imzani atmissin gibi :)))))

    YanıtlaSil
  8. nefis nefis fıstık gibi gözüküyorlar bayıldım canım

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)