4 Ekim 2012 Perşembe

Kumbara Projesi

Madammakyaj blogunun başlattığı 'Kumbara Projesi' aslında çok hoş bi proje.. Cüzdanımızdaki, ortalıktaki dolanan bozuk paraları alıp kumbaraya yada benim yaptığım gibi kumbara olabilecek bi kutuya atarak biriktiriyoruz..

Benim kumbaramsı kutum bu kadar cici olmadığı için bu resmi koymak istedim :D

Ama ben bu projeyi biraz uzatacağım.. Arkadaşlarımla yazın gideceğimiz yurt dışı tatili için ufakta olsa bu sayede de katkı olsun diyerek ben bu projeyi yaklaşık bir 8 ay boyunca sürdürmeyi planlıyorum..
Bunu okurlarsa -ki zorla da olsa okutacağım - sizde başlasanız iyi olur!! :D

Bakalım sonunda ne kadar para olacak içinde ^^


7 yorum:

  1. evet çok hoş bir proje ama yapabilene:) ben yapıyorum sonra içindekileri boşaltıyorum :(

    YanıtlaSil
  2. ben geçen sene çok yaptım gerçekten çok iyi oluyor hergün en az 1 lira atıyordum..sonunda param az kaldığı zaman bir miktar kullanıyor veys çok sevdiğim bir kazağı çantayı şalı alıyordum o kadar iyi oluyor ki:) tek sorun tümletmek onun kolay bi yolu varsa öğrenmek isterim bakkallar bile tenezzül etmiyor bozuk paraya

    YanıtlaSil
  3. biriktrmek de hiç bana dgl küçükken cok basarlıydım bu konuda ama artık malisef cnm :( sana bsarılar bakalım

    YanıtlaSil
  4. bende 1 hafatdır falan briktiriyorum :) devam etmeyi düşünüyorum
    bu arada bende bloguma beklerim gelirsen çok mutlu olurum :)
    http://eda1907ozer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. senin sayende bu projeden haberim oldu,gerçekten çok hoş bir fikirmiş :)
    ben de denemek istiyorum

    YanıtlaSil
  6. Aliskanlik haline getirirsen bozuk para harcamak istemiyorsun..Biz oyleyiz.. Alpcan icin de hatiri sayilir bir birikim yapiyoruz bu yolla.. Ki yurt disi sehayati icin bir hedefe kitlenmek harika olur.. Hadi bol sans ! :))

    YanıtlaSil
  7. Bu proje harikaymış! Sonunda arkadaşlarınla yurt dışı hayalin gerçek olur umarım! ^.^ O arkadaşlarında biriktiriyorsa daha da heyecanlı olur her şey :)
    Bende deniyorum bakalım neler olcak ;))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)