14 Ekim 2012 Pazar

DIY a Little Bit

Havalar soğurken, evden çıkmak istemeyip evde bir şeyler yapmak isteyenlere gelsin bu DIY öneriler..

Belki içinden beğendikleriniz ve yapmak istedikleriniz çıkar..

Evde biraz Kızılderili etkisi isterseniz bir ''Dreamcatcher'' yapabilirsiniz..

Erdem defilesinde görüp de çok beğendiğiniz etek belki de budur..

Yada Prada defilesindeki bu ayakkabıyı çok beğenmişsinizdir.. Yada sizin aklınızda olan ve bir türlü bulamadığınız iki renkli ayakkabının gerçeğe dönüşümüdür bu..


Son trendlerden ''Statement'' ı sadece kolyelerde kullanacak değiliz ya ^^
Yada sadece birazcık neşelenmeye ihtiyacınız vardır :)

Kaynak: psimadethis.com


9 yorum:

  1. Ne güzel fikirler bunlar:)

    YanıtlaSil
  2. O en sondaki pastanın yapımını izlemişim ben de bir prgramda, bayılmıştım gerçekten. Ama ben böyle bipasta yapsam yemeye/yedirmeye kıyamayabilirşm valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha bende aynen senin gibi düşünüyorum :D Yada ben oturur hepsini kendim yerim :D

      Sil
  3. Pasta ile ayakkabıya bayıldım... Bu arada pasta olsaydı da yeseydim nası canım çekti yahu :(

    YanıtlaSil
  4. canım selam; maıl gelmemiş tekrar atarmısın ?

    YanıtlaSil
  5. ayy küpelere bayıldım benim olsalar ya... :)

    hepsisatista.blogspot.cpm

    YanıtlaSil
  6. çok güzel fikirler, özellikle etek çok iyi

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)