17 Mayıs 2011 Salı

Buna Bir Son Verelim!!!

En fazla üzüldüğüm ve bir son verilmesini istediğim konulardan biride hayvanlar üzerinde yapılan kozmetik deneyleri...

Birçoğumuzun bu konudan şöyle yada böyle haberi var.Fakat hala deney yapan kozmetik ürünlerinden almaya devam ediliyor ve görünen o ki kesilmeyecek...Fakat piyasada bir çok muadili mevcutken hayvanlara eziyet eden markalardan almak niye??Benim en çok merak ettiğim sorulardan biride bu...

Aldığımız markalar daha çok para kazanalım diye hayvanları kullanıp araştırma masraflarını ucuz tutarak ceplerine daha fazla para katıyo..Peki biz ne yapıyoruz?Almaya devam ediyoruz..

Avrupa'da bu yüzden her 3 saniyede 1 hayvan ölüyor..Bunun suçlusu o şirketler olduğu kadar biziz de,lütfen bunu unutmayalım..

Üzerlerinde test yapılan hayvanlar tek bir testle kurtuluyor mu sanıyorsunuz?O testlerden sağ kurtulmayı başardıkça başka testlerde kullanılıyor,eziyet üzerine eziyet çekiyor..Peki ne için?Kirpiklerimizi daha dolgun yapmak için,dudaklarımızı daha dolgun göstermek için!!!

Birçoğumuzun arkadaşı, çocuğu gibi baktığı hayvanları var.Onlara en ufak bişey olduğunda bile üzülen bizler bizim için bile bile eziyet çeken canlılara karşı niye bu kadar duyarsızız?Onların bize,bizim yardımımıza ihtiyacı var ve bir çoğumuz onlara yardım etmeyi devamlı göz ardı ediyoruz, sadece bu rengi yada şunu bunu istediğimiz için vb...

Evet bende aldım hayvanlar üzerinde test yapanlardan evet çok üzgünüm ve bunu artık yapmıyorum en azından markalar konusunda seçici davranıyorum..Bunu hepimiz yapabiliriz ve hatta buna hemen başlamalıyız..

Biliyorum belki de pek umursamayacaksınız bu yazıyı ve bu konu hakkında diğer bütün okuduklarınızı yada okuyacaklarınızı..Fakat tek bir kişi için bile etkili olsun, o da yeter...

Aslında sadece makyaj malzemeleri için kullanılmıyor küçük dostlarımız...Deterjanlarda,oda kokularında,parfümlerde,deodorantlarda ve aklınıza gelebilecek daha birçok üründe...

Peki bu eziyeti yapan markalar kimler mi??Onlar çok yakınımızda,birçoğumuzun evinde,mutfağında,banyosunda,makyaj masasında malesef...






Bütün bu markalar ve bünyesindeki birçok firma malesef hayvanlara işkence ediyor...

Eğer daha detaylı bir şekilde markaları incelemek isterseniz ki bence kesinlikle etmelisiniz işte size bütün listeler

1 yorum:

  1. Hayvanlara karsi deney konusuna tum benligimle karsiyim! Hicbir canliya zarar verme hakkimiz yok. Bir vazelin yazisina yaptigin yorumla gordum blogunu. Durusun ve goruslerin icin hayvanlar adina tesekkur ederim. Dogal yollarla nasil sacimizi basimizi yuzumuzu bakimli tutabiliriz diye kendi blogumda bir yolculuga ciktim. Takibimdesin. Beklerim kndnyp.blogspot.com

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)