31 Mayıs 2011 Salı

Posh Butik

Alışveriş yapmaktan asla uslanmayan sevgili canlarım :)

Size deneyip gerçekten çok ama çok memnun kaldığım, bir bloggerdan bahsetmek istiyorum.Biliyorum bir çoğunuz onu çoktan duydu ama birde ben söylemek istedim...

Posh Butik kesinlikle alışveriş yapmaktan memnuniyetsizlik duyacağınız bir yer değil, satıştaki ürünleri gerçekten çok kaliteli ve sahibi İpek Hanım gerçekten de çok yardımsever ve tatlı biri...Şimdi satışta olan ürünlere girip bir bakın, belki de biri sizin yeni ciciniz olacaktır :)

POSH BUTİK

2 yorum:

  1. canım beni ne kadar onore ettin anlatamam! Çok teşekkür ederim bu güzel sözlerin için:)) Güzel günlerde kullanmanı dilerim yeni cicilerini! Görüşmek dileğiyle, sevgiler...;)))

    YanıtlaSil
  2. Bende çok teşekkür ederim canım her şey için :))

    Öperim kocaman :))

    YanıtlaSil

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)