29 Mayıs 2011 Pazar

WaterAid ve H&M İşbirliği

WaterAid, dünyanın en yoksul toplumlarına temiz su sağlamak ve daha gelişmiş sağlık hizmeti sunmak için  çalışan uluslararası bir yardım kuruluşudur. Bu yıl H&M'de onlara destek vermiş ve ortaya 26 mayısta satışa çıkan ağırlıkla mavi renge sahip plaj ürünleri ortaya çıkmış.Bu ürünlerin kazancının %25'inin WaterAid'e bağışlanacak olması ise bunlardan almamız için tek neden bile olabilir.

Ankara'da H&M olmayabilir ama arkadaşlar ne güne duruyor..Almak istediğim ürünleri seçtim ve arkadaşıma benim için almasını istedim bile..Hele ki İstanbul'dakiler, haydi ne duruyorsunuz WaterAid'e siz de yardım edin, temiz suya kavuşmak diğerleri içinde bir rüya olmaktan çıksın...

Bu şekilde yardım için yapılan satışlara hayır diyemiyorum aslaaa!! :))

WaterAid ve H&M işbirliği hakkında daha da bilgilenmek isterseniz çekinmeden tıkkk




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınızı çok seviyorum!! :)